زمان برگزاری مجمع عادی سالانه بانک شهر اعلام شد



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 29/12/1300 بانک شهر (سهامی عام) ساعت 14:00 روز پنجشنبه مورخ 30/4/1301 در محل مجمع بین المللی رایزن. مرکز به آدرس: نیاوران، کاشنک، پ. تهران، سرآیودانیه، ۲۱۰.

از کلیه سهامداران، وکیل یا نمایندگان قانونی صاحبان سهام (با ارائه وکالتنامه یا گواهی نمایندگی) و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی جهت حضور در مجمع سالانه بانک دعوت به عمل می آید.
همچنین به اطلاع می رساند کلیه سهامداران و علاقمندان باید دارای کارت واکسیناسیون بوده و استفاده از ماسک در زمان مجمع الزامی است. همچنین در راستای رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی و بهداشتی، سهامداران می توانند از طریق سایت بانک به نشانی shahr-bank.ir جلسه را به صورت آنلاین پیگیری کنند.

با توجه به شرایط قانونی تشکیل و نگهداری صورتجلسه حاضران در مجمع، سهامداران و نمایندگان آنها برای حضور در مجمع باید اصل کارت ملی به همراه داشته باشند و نمایندگان اشخاص حقوقی نیز اصل معرفی نامه همراه با امضاء ارائه کنند. از صاحبان امضای مجاز و کد ملی نماینده.

در این گزارش افزوده می شود: استماع گزارش هیئت مدیره در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 29/12/1300، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 12/12 29/1400، “بررسی و تصویب صورتهای مالی سال منتهی به 29/12/1300 و اتخاذ تصمیم در مورد تقسیم و تقسیم سود”، “انتخاب حسابرس مستقل و حسابرس قانونی اصلی و علی البدل”. برای سال مالی منتهی به 29/14/1301 و تصویب حق‌الزحمه آنها، «تعیین تیراژهای انبوه درج آگهی‌های بانکی»، «تعیین میزان غرامت و جبران کار اعضای هیئت مدیره» و سایر مواردی که می‌تواند. در جلسه سالانه پیشنهاد شود؛ از دستورات مجمع عمومی عادی سالیانه بانک شهر می باشد.

بیشتر بخوانید  معنی کلمات روان خوانی جاسوسی که الاغ بود به همراه آرایه های ادبی

دیدگاهتان را بنویسید