زمان بازگشایی مدارس اعلام شد



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: دومین شنبه مهر آغاز سال تحصیلی جدید برای 16 میلیون دانش آموز کشورمان است. به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، امسال این آموزش ها به صورت حضوری برگزار می شود.

با توجه به تعطیلی هفته اول مهر، برخی خانواده ها در تعطیلی یا باز بودن مدارس تردید دارند.

همچنین پیش از این محسن منصوری استاندار تهران گفته بود که ساعت کاری مدارس و ادارات از اول مهر تغییر می کند، نوبت صبح دبیرستان ها ساعت 7:30 و مدارس ابتدایی تهران 8:30 است. این مصوبات برای مهر است. یک ماه اجرا و بازخورد مبنای تصمیم گیری های بعدی خواهد بود.

راه اندازی مدارس ابتدایی در شهر تهران یکی از سوالات و بلاتکلیفی خانواده های دیگر است چرا که آموزش و پرورش شهر تهران هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص ارائه نکرده است و خانواده های دارای دانش آموز ابتدایی نمی دانند که آیا ساعت فعالیت مدرسه 7 است یا خیر. :30 یا 8:30 صبح.

محمدمهدی کاظمی; رئیس ستاد پروژه مهر وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با تسنیم، درباره فعالیت مدارس در هفته اول مهر اظهار داشت: تمامی مدارس از شنبه دوم مهر شخصاً شروع به کار می کنند و آموزش و پرورش در سال 96 ادامه خواهد داشت. هفته اول مهر

وی افزود: با توجه به تعطیلات هفته اول مهر و پایان شفر، ممکن است برخی از خانواده ها به سفر رفته باشند، بنابراین مدیران مدارس مختارند که در صورت رفتن دانش آموز به سفر، همکاری کنند و وی را غیبت ندانند. .

بیشتر بخوانید  کرباسچی: راهی بجز انتخابات نداریم

کاظمی با بیان اینکه برخی مدارس دانش آموزان را یک روز در میان گروه بندی می کنند، گفت: این کار غیرقانونی است و امسال آموزش به پایان رسیده است.

رئیس ستاد طرح های مهر وزارت آموزش و پرورش درباره شروع به کار مدارس ابتدایی شهر تهران از ساعت 8:30 صبح گفت: این موضوع باید توسط آموزش و پرورش شهر تهران مشخص و اطلاع رسانی شود./تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید