زمان بازپخش دورهمی مهران مدیری تعیین شد


به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، برنامه «دورهمی» مهران مدیری پس از چند فصل وارد رقابت های کمدی و استندآپ و میزبانی شده است. تجربه ای که چندان موفق نبود اما با حضور مدیریت جدید در شبکه نسیم، هم این مسابقه و هم برنامه با تغییراتی مواجه شده که تا حدودی بار یک کپی غیرجذاب را از روی دوش این برنامه برمی دارد.

مهران مدیری این روزها چندین سریال و فیلم آماده پخش دارد و با آماده شدن چند قسمت دیگر از برنامه دورهمی مهران مدیری، مهران مدیری با این برنامه بعد از محرم و صفر به روی آنتن می رود و احتمالا پخش خود را تا پایان ماه ادامه خواهد داد. پایان ماه سال . .

البته این تغییرات تنها مربوط به محتوای برنامه نبود و بخشی از مخاطبان به تبلیغ گلدارشت برنامه «دورهمی» انتقاد کردند. به گفته مدیر شبکه نسیم، در همان عید نوروز، میزان گرافیک و ظرافت تبلیغات در «دورهمی» اصلاح شد و برنامه های برند این شبکه با ارتقا در طول سال به روی آنتن بازمی گردد. محتوا و فرم

هنوز خبری از تولید فصل جدید «دورهمی» نیست، اما تنها چیزی که وجود دارد، تاکید مدیر شبکه نسیم بر حفظ و ارتقای برندهاست و همیشه تاکید داشت که وجود خواهد داشت. تعطیلات نباید باشد

پخش مسابقه شهروند و مافیا در شبکه نسیم

یکی دیگر از برنامه هایی که در شبکه نسیم به عنوان یک تازه وارد به حساب می آید اما چند فصلی است که از شبکه سلامت پخش می شود، مسابقه شهروند و مافیا است که ابتدا بهنام تشکر و سپس علیرام نورایی اجرا می کند. . این برنامه به تازگی از شبکه نسیم بازپخش می شود.

بیشتر بخوانید  جیب بری از نزدیکان متوفی حین کفن و دفن در بهشت زهرا / فیلم

فصل جدید این برنامه که با تغییرات جدی همراه خواهد بود باید برای شبکه نسیم ساخته شود. علیرام نورایی همچنان مجری این برنامه است و طبق مشاهدات خبرنگار تسنیم باید تا پایان ربیع الاول روی آنتن برود.

دیدگاهتان را بنویسید