مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان افزایش قیمت بنزین اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: سبحانیان گفت: با توجه به رشد فوق الذکر و همچنین دستور رئیس جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری، سیاست دولت این بوده است که از ابزارهای مهمی مانند خودروهای گازسوز برای کنترل مصرف به جای واردات استفاده شود.

همچنین لازم است بودجه مورد نیاز برای این مهم در ردیف (6) بند هزینه تبصره (14) ماده 1 قانون بودجه سال 1401 در نظر گرفته شود که معادل 3.7 هزار میلیارد ریال برای اجرای ایمنی و بهسازی جایگاه CNG.الف همچنین در ردیف (10) بند مصارف جدول تبصره (14) 20 هزار میلیارد ریال برای ایجاد موقعیت در زمینه استانداردسازی گاز مایع و خودرو دیده شد.

به گفته معاون سیاسی اقتصادی رئیس جمهور، وی همچنین از اجرای آزمایشی پروژه در جزایر کیش و کشم خبر داد که این طرح پس از پنج ماه برای بررسی و در صورت نیاز اصلاح یا توسعه متوقف شد و هنوز تصمیمی گرفته نشده است. در مورد تیم ساخته شده است.

طرح دولت برای گران شدن بنزین

در مجموع برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری وجود ندارد و هرگونه طرح اصلاح قیمتی در قالب قانون بودجه سال آینده تعیین می شود.

این روزنامه پیش از این در گزارشی با عنوان «احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده» در تاریخ 13 مردادماه به گمانه زنی درباره قیمت بنزین پرداخته و وعده دولت مبنی بر عدم افزایش قیمت بنزین را با وجود افزایش مصرف بنزین زیر سوال برده بود. در 4 ماهه نخست امسال دولت تغییری در سیاست عدم تغییر قیمت بنزین در سال جاری ایجاد نکرد.

بیشتر بخوانید  صفر تا صد رمز ارز ملی / ریال دیجیتال توان رقابت دارد؟

بر اساس گزارش شرکت ملی فرآوری و پخش مشتقات نفتی، میانگین مصرف روزانه بنزین در کشور در چهار ماهه نخست امسال با حدود 14 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه به 100 میلیون و 900 هزار لیتر رسید. سال گذشته


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *