زمان اعلام نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه خودرو شهریور ۱۴۰۱ – ایران چطور


نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1400 + قیمت فروش نقدی، لیست نام، جدول و سایت (31 آذر)

چه زمانی نتایج قرعه کشی یکپارچه خودرو ۱۴۰۱ شهریور و لیست برندگان نتایج و سامانه تخصیص یکپارچه ایران خودرو در مقاله بعدی منتشر خواهد شد.

زمان انتشار قرعه کشی سیستم یکپارچه خودرو حاصل شهریور 1401 می باشد

زمان و تاریخ اعلام نتایج و لیست برندگان قرعه کشی سامانه یکپارچه توزیع خودرو و ایران خودرو شهریور 1401 تعیین شده است.

قرعه کشی سامانه تخصیص خودرو بی نظیر و ایران خودرو شهریور 1401 مهلت ثبت نام 30 شهریور ماه ایران خودرو ثبت نام فروش ویژه خودرو با قیمت ثابت (فروش فعلی با مهلت 90 روزه) در شهریور 1401 آغاز شده است فرم ثبت نام اینترنتی پژو 206 پارس سال ، پارس TU5، سورن پلاس، رانا پلاس و دنا پلاس از طریق سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو در دسترس هستند.

سیستم یکپارچه توزیع خودرو با هدف ایجاد شفافیت و پیشنهاد عادلانه تر برای تمامی خودروهای تولیدی راه اندازی شد. تمامی شرکت های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کنند و متقاضیان تنها با مراجعه به این سامانه می توانند اقدام به خرید خودرو کنند. هر فروش، فروش مستقیم، فوق العاده و پیش فروش خودرو فقط از طریق این سامانه انجام می شود.

به گفته مسئولان، پس از تایید صحت و انطباق اطلاعات گزارش شده با طرح جوانان و تایید صلاحیت داوطلبان، نتایج قرعه کشی ظرف یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام اعلام می شود.

با ما بمان

بیشتر بخوانید  دلیل مهاجرت فرزندان کارمندان توسعه کشور است/ برخی الکی در این موضوع اغراق می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید