مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زمان آزاد شدن یارانه خرداد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زمان انتشار یارانه در خرداد ماه تاریخ انصراف یارانه خرداد 1401 است و زمانی که مرحله دوم یارانه قابل برداشت است ادامه مطلب.

آخرین اخبار برداشت محصول یارانه ها ژوئن جدید چیست؟

وی گفت: در حال حاضر دو گروه هستند که یارانه آنها در اردیبهشت و خرداد مسدود شده است، اول افرادی که تا فروردین ماه یارانه دریافت می کردند اما پس از طرح و بررسی اصلاح ارز ترجیحی از لیست مشمولان یارانه حذف شدند.

وی افزود: گروه دیگری از افراد در سال های گذشته یارانه دریافت نمی کردند و با اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی درخواست یارانه مالی کردند و درخواست خود را در سامانه تبلیغاتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کردند. “

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: افرادی که تا فروردین ماه یارانه دریافت کردند و پس از آن از لیست خارج شدند، با دستور رئیس جمهور یارانه به سرپرستان خانوار واریز شد، اما مبلغ ودیعه به سرپرستان خانوار واریز شد. مسدود.

این افراد همچنان منتظر هستند تا وزارت تعاون سامانه ای برای بررسی وضعیت این افراد معرفی کند.

وی افزود: با توجه به اینکه این خانواده ها قبلاً اعتراض خود را اعلام کرده اند باید جزئیات اعتراض خود را در سامانه جدید وزارت تعاون درج کنند و پس از بررسی های لازم مشخص شود که آیا مشمول یارانه هستند یا خیر. نه.” به عنوان یکی از 9 دهک اول شناسایی شد. یارانه واریزی اردیبهشت ماه از این افراد قابل برداشت است.

یارانه خرداد چه زمانی برداشت می شود؟

حسینی توضیح داد: گروه دیگری هم بودند که یارانه آنها در سال های گذشته لغو شده بود. این افراد در صورت تمایل به دریافت یارانه مالی باید در سامانه وزارت تعاون ثبت نام کنند و منتظر سامانه وزارت تعاون نباشند.»

بیشتر بخوانید  کاهش ۵۰ درصدی سرانه مصرف گوشت در کشور / مسئولانی که قیمت ها را بالا بردند باید پاسخگو باشند -

چون اطلاعات آنها حتی در صورت تایید هم رصد می شود یارانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *