مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

زلینسکی باید با پوتین مذاکره کند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه روز چهارشنبه گفت که اوکراین باید در مقطعی با روسیه برای پایان دادن به جنگ بین دو کشور مذاکره کند.

مکرون در جریان سفر به رومانی و بازدید از پایگاه نظامی فرانسه در این کشور گفت: رئیس جمهور اوکراین و مقامات او باید با روسیه برای پایان دادن به جنگ مذاکره کنند.

وی گفت: ما با روسیه در جنگ نیستیم و تنها راه برون رفت از این بحران پیروزی اوکراین یا توافق اوکراین و روسیه از طریق مذاکره است.

امانوئل مکرون روز سه شنبه برای یک سفر سه روزه از کشورهای بلوک جنوبی ناتو از جمله مولداوی وارد رومانی شد و احتمالا فردا پنجشنبه با همراهی اولاف شولز صدراعظم آلمان و نخست وزیر ایتالیا ماریو دراگی به کیف سفر خواهد کرد. پایتخت اوکراین در حال سفر است.

جالب است که ماکرون پس از انتشار مصاحبه ای که در آن گفته شده بود «تا زمانی که راه حل دیپلماتیک برای بحران پس از جنگ پیدا نشود، روسیه را تحقیر نکنیم» مورد انتقاد اوکراین و متحدانش در اروپای شرقی قرار گرفت. با این حال، کاخ الیزه بعداً پاسخ داد که فرانسه آماده امتیاز دادن به روسیه نیست و می‌خواهد اوکراین در جنگ علیه نیروهای متجاوز مسکو پیروز شود و تمامیت ارضی خود را بازیابد.

بیشتر بخوانید  نکات مهم در مورد آب آشامیدنی/ آیا در این مواقع نوشیدن آب برای بدن مضر است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *