“زخم کار” ممیزی ها را قبول نکرد! / Satra: سازندگان وقت کافی برای اصلاح داشتند


آژانس فارس – گروه رادیو و تلویزیون: تاکنون 6 قسمت از سریال “زخمهای کارگر” به کارگردانی محمد حسین مهدویان در شبکه سینمای خانگی توزیع شده است. این سریال از قسمت های اول با اعتراضات مختلفی نسبت به محتوای این سریال به دلیل استفاده از سیگار ، الکل و موارد دیگر با حاشیه های مختلفی همراه بود. آنها از جمله دلایل شکایت مخاطبان بودند.

** تهدید اول: من لیست سانسورگران را منتشر خواهم کرد!

سرانجام پس از انتشار قسمت 6 سریال مهدویان در فضای مجازی ، وی واکنش شدیدی به ممیزی ها نشان داد و تهدید به انتشار لیستی از سانسور کرد و در این باره نوشت: می دانم که می دانید یا مثل همیشه در حالت ناآگاهی هستید . آیا شنیده اید که چند بستر اصلی بین المللی ، از جمله Netflix ، برای سرمایه گذاری در پروژه ها و ایده های مدیران ایرانی ابراز علاقه کرده اند؟ شک نکنید که بسترهای خارجی به زودی به مقصدی برای هنرمندان ایرانی تبدیل می شوند و نخبگان فرهنگی ما مانند نخبگان علمی و اقتصادی حوزه را ترک می کنند. و چه تقارن آشنایی است که دقیقاً در همان لحظه ای که می خواهم با درخشش آثاری مانند هموژن ، آگازاد ، قورباغه و ده ها اثر هنری دیگر ، سکوهای محلی تئاتر خانگی ، ناگهان سر مشتریان خارجی پیدا شده و با طلا زنده بمانم مدیران اشتباه برای کاشت ناامیدی آنها کار می کنند ، نیروهای خلاق و باهوش شانس خود را در خارج از وطن خود جستجو می کنند.

** تاریخچه رمان ممنوعه چگونه مجوز دارد؟

بیشتر بخوانید  قیمت طلا رکورد زد! | آخرین قیمت طلا در روزهای آخر سال ۱۴۰۲ | سکه پارسیان چند؟

این متن اعتراضی با واکنش های زیادی همراه بود و البته مشخص نیست که چرا مهدویان در تولید اثری که انتشار کتاب آن با مخاطبان بسیار باریکتر ممنوع است به رمانی ممنوع اشاره می کند و مشخص نیست از چه نقطه ای نگاه او این مجموعه را انجام داد.

** 12 مورد سانسور برای قسمت هفتم

اما اکنون ، در آستانه اپیزود هفتم ، مهدویان مجدداً به تجدیدنظرها اعتراض کرد و گفت: از 12 مورد سانسور قسمت هفتم سریال زخم های کار که قسمت مهم و جذابی نیز است ، ما 10 ساخته ایم ، و در 2 مورد باقیمانده به دلیل جلوگیری از آسیب جدی به داستان ، تصمیم گرفتیم صحنه ها را اصلاح کنیم. با این حال ، سازوکار سانسور ساترا دو مورد اصلاح شده را نپذیرفت و بر حذف کامل آنها بدون دلیل قانع کننده پافشاری کرد.

بنابراین آنها مجوزی برای نمایش قسمت هفتم سریال Zakhm Kari صادر نکردند و این قسمت فردا به دلیل نداشتن مجوز برای پخش پخش نمی شود.

اگرچه اکنون بیش از هر زمان دیگری از روزهای دشوار این پروژه احساس خستگی می کنیم ، اما در این بین من فقط به بینندگانی فکر می کنم که یک هفته کامل منتظر تماشای قسمت جدید هستند و به سادگی از حقوق خود محروم هستند.

**سازندگان سریال و تیم نظارت بر Satra به توافق نرسیدند

این بار فیلیمو سکوی مجری این سریال همچنین اعلام کرد: قسمت هفتم سریال “زخم از کار” به دلیل عدم تفاهم بین عوامل تولید و تیم نظارت بر Satra و با احترام به مخاطبان ، این هفته پخش نمی شود. .

بیشتر بخوانید  واکنش استقلالی ها به شروع برق آسا پرسپولیس در نقل و انتقالات

طبق روال قبلی ، هفتمین قسمت از سریال زخم از کار قرار بود فردا جمعه ، ساعت 8:00 از شبکه فیلیمو پخش شود ، اما به دلیل عدم درک و توافق تیم سازنده و نظارت بر Satra تیم و دیدگاه های مختلف. برخی از مسائل اصلاحی. ، به احترام مخاطب ، متأسفانه قسمت هفتم پخش نمی شود.

فیلیمو به عنوان یک بستر پخش ، امیدوار است که با همکاری بیشتر طرفین و گشودن درهای گفتگو ، تعامل و تفاهم ، پخش این قسمت در اسرع وقت برای محافظت از حقوق مصرف کنندگان محترم و عوامل تولید امکان پذیر باشد.

** ساترا: سازندگان وقت کافی برای اصلاح داشتند

به گزارش فارس ، اما پس از انتشار این متن ، علی سعد ، معاون امور مصرف کننده و مقررات اجتماعی سازمان جامع تنظیم صدا و تصویر (ساترا) ، اعلام کرد: اصلاحات با استفاده از میانجیگری محتوا در دو مرحله انجام می شود ، توسط گروههای تخصصی مختلف مورد بررسی قرار گرفت که سرانجام مجبور شدند این بستر را پیاده کنند و نیاز به اصلاح را مشخص کنند.

تنظیمات از اواسط هفته بر روی سیستم عامل اعلام می شود که به تولیدکنندگان فرصت کافی برای اعمال آنها می دهد. ما طراحی کلی نکات برای محتوای اصلاح شده در رسانه ها را نقض هدف و نوعی تبلیغ آنها می دانیم. همانطور که قبلاً ذکر شد ، اصالت بخشیدن به “فرایندها” و فراتر رفتن از رفتار و سلیقه Satra برای حرکت ضروری است.

** تناقض های پی در پی برای اهداف بازاریابی مضر است

اگر این به دلیل اجرای بستر در اجرای اصلاحات به موقع باشد ، حقوق از دست رفته مصرف کنندگان را رصد خواهیم کرد و در طول هفته در این باره تصمیم خواهیم گرفت. ما اساس اختلافات پی در پی را به عنوان یک تکنیک بازاریابی برای اکوسیستم رسانه های دیداری و شنیداری کشور مضر می دانیم.

بیشتر بخوانید  ارز مسافری کماکان پابرجاست/ دلالان نقره داغ شدند

این امر علی رغم عزم Satra برای پشتیبانی از سیستم عامل ها و حتی تلاش آنها برای توزیع چند محصول باقیمانده که از قبل مجوز ساخت را از سازمان های دیگر دریافت کرده اند ، با وجود انتقادات فراوان و تحمیل هزینه های حساسیت قابل توجه است.

اکنون باید ببینیم که با توجه به تقابلی که رخ داده است ، مهدویان ادامه سریال را محدود می کند یا ممیزی ها را می پذیرد. همچنین ، در این شرایط ، آیا Satra در اقدامات مصر باقی خواهد ماند یا جای خود را به سیستم عامل ها خواهد داد؟

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید