ریشه عفت و عفت / نقش فضای مجازی در شکستن زشتی وحی



ایسنا / گیلان رئیس سازمان فضای مجازی گیلان با بیان اینکه ریشه های عفاف و حجاب کمتر مورد توجه قرار گرفته است ، تأکید کرد: ریشه حجاب حیا است و در مورد موضوع حجاب در فضای مجازی باید به موضوع توجه کنیم حیا

سجاد ستوده در مصاحبه آنلاین با خبرنگاران در هفته عفاف و حجاب به لزوم ترویج حجاب در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی زندگی مردم را تغییر داده و همه زمینه های زندگی توسط فضای مجازی تغییر کرده است. “و تحولات جدی رخ داده است که بیشتر آنها در زمینه سبک زندگی است.

وی با بیان اینکه به دلیل گسترش فضای مجازی و حضور جدی مردم در این فضا ، همه قسمت های سبک زندگی تغییر کرده است ، گفت: نوبت تمدن در رویارویی ما با تمدن غرب یکی از موارد مهمی است که باید خطاب. ، یعنی اگر طبق گفته گام دوم ، هدف انقلاب اسلامی رسیدن به تمدن اسلامی است ، یکی از این مراحل مقابله ای مهم انقلاب اسلامی علیه تمدن غرب در این منطقه از فضای مجازی.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه قدس از گیلان ادامه داد: قسمت اصلی صحنه جدید جنگ و درگیری بین انقلاب اسلامی و تمدن غرب در حوزه فضای مجازی در حال رخ دادن است. دشمن روزگاری از سکوهای دیگری مانند جنگ هشت ساله و جنایات قومی و قبیله ای استفاده می کرد و همه این مناطق ، حتی جنگ اقتصادی ، در فضای فیزیکی اتفاق می افتاد ، اما امروز میدان نبرد فراتر از زمین و فیزیک به فضای مجازی و جنگ رسانه ای منتقل شده است. .

ستوده حجاب را یکی از نمادهای برجسته سبک زندگی می داند و می افزاید: “وقتی نوعی از سبک زندگی را برای خود انتخاب می کنیم ، یکی از نمادهای بیرونی که نشان می دهد چه روشی را انتخاب می کنیم و طبق آن زندگی می کنیم این حجاب است ، یعنی این پوشش سبک زندگی ما را نشان می دهد. لازم نیست به دیگران بگوییم که سبک زندگی ما غربی ، شرقی یا اسلامی است ، اما نحوه لباس پوشیدن منعکس کننده زندگی ماست.

بیشتر بخوانید  آیا کشورها به فناوری دستکاری ابرها دست یافته‌اند؟ | ببار ابر

او حجاب را نمادی آشکار از الگوی زندگی که برای خود انتخاب کرده ایم می داند و دیگران شیوه زندگی ما را از این پوشش تشخیص می دهند و تصریح می کند: “از طریق پوشش افراد می توانیم روابط شخصی و اجتماعی آنها را تشخیص دهیم هستند ، بنابراین اگر از این منظر به موضوع حجاب نگاه شود ، این مسئله چند وجهی خواهد بود.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه قدس از گیلان با بیان اینکه عوامل بد حجابی و بی حجابی باید مورد بررسی و تجزیه و تحلیل تغییرات فرهنگی قرار گیرد گفت: یکی از نمادهای واقعی و ملموس در اندازه گیری تغییرات فرهنگی موضوع حجاب: لباس زنان و مردان ، که می تواند نمادی واضح از درک صحیح تغییرات فرهنگی در یک جامعه باشد.

وی با بیان اینکه ریشه های عفاف و حجاب کمتر مورد توجه قرار گرفته است ، تأکید کرد: ریشه حجاب حیا است و درباره مسئله حجاب در فضای مجازی باید به بحث حیا توجه کنیم. برای ما یافتن راه حل برای مسئله حجاب مهم است و برای آن باید به ریشه ها توجه کنیم.

ستوده ریشه رعایت حجاب در میان زنان و مردان را متوسط ​​و روشن می داند: آنچه در تضاد با فرهنگ غربی با فرهنگ اسلامی برای تضعیف بنیان های خانواده استفاده می شود و به دنبال ایجاد حیا در رعایت حجاب است ، مخالفت مستقیمی با حجاب زیرا دشمنان فرهنگ اسلامی مستقیماً با چادر نمی جنگند بلکه سعی در خالی از سکنه کردن آن دارند. در حقیقت ، موضوع آزار و اذیت در برنامه های ماهواره ای مورد توجه کانال های تلویزیونی فارسی زبان ضد انقلاب بوده است.

گیلان ، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه قدس افزود: حجاب و حیا فقط از نظر ظاهری نیست بلکه هر دو جنبه زندگی انسان را در بر می گیرد. ممکن است انسانی از نظر ظاهری حجاب داشته باشد اما در گفتار و رفتار خود حجاب و حیا نداشته باشد. در حقیقت ، حیا باعث می شود که ما حجاب داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

وی حیا را دلیل حجاب چشم ، گوش ، قلب و زبان و همه اعضا و اعضای بدن مردان می داند و اظهار می کند: یکی از اشتباهات رایج در گسترش حجاب برای دهه های 1980 و 1990 این است که که ما می خواهیم حجاب را مستقیماً ترویج دهیم. اگر حجاب مسئله ای از سبک زندگی است و باید به طور غیرمستقیم در بدن انسان قرار گیرد و آنچه باید در ذهن داشته باشد حیا است و اگر بتوانیم این مسئله را به خوبی گسترش دهیم ، می توان امیدوار بود که مسئله عفاف و حجاب می تواند باشد. در جامعه نهادینه شده است. سابق.

ستوده با بیان اینکه نگاه تک بعدی به مسئله حجاب نتیجه معکوس دارد ، گفت: باید در زمینه زیبایی شناسی و روانشناسی نیز به حجاب نگاه کنیم و اگر در پاسخ به کسانی که در مورد آنها سوال و شک دارند حجاب ، به معنای مسائل مختلف حجاب است ، ما موفق نخواهیم شد.

این کارشناس فضای مجازی با اشاره به موضوع حجاب در فضای مجازی گفت: فضای مجازی نه تنها بستری برای تحویل محصولات حجاب نیست بلکه بحث حجاب در خود فضای مجازی است. یعنی خود فضای مجازی بستری برای تبلیغ حجاب یا ترویج بی حجابی است و بنابراین باید اهمیت ارتقا the حجاب در آن فضا و همچنین اهمیت ارتقا promoting حجاب در فضای واقعی را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: “ویژگی منحصر به فرد فضای مجازی که در هیچ زمینه دیگری نمی بینید ، قدرت رفتار آن است.” فضای مجازی به لطف ماهیت منحصر به فرد استعلایی و ماورایی خود ، نگرش و نگرش افراد را تغییر می دهد که می تواند همه حواس انسان را به طور همزمان درگیر کند. این ویژگی به رفتار فضای مجازی قدرت می بخشد. به زبان ساده ، فضای مجازی این قدرت را دارد که بدون اینکه بخواهید کاری را انجام دهید که به طور معمول انجام نمی دهید ، رفتاری را برای شما ایجاد کند.

بیشتر بخوانید  بیشتر قربانیان شیمیایی در "زرده" / ابتدایی ترین خدمات از آنها دریغ شده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه قدس از گیلان با بیان اینکه فضای مجازی با نقض قبح افشاگری الگوهای رفتاری جدیدی را به افراد می دهد ، گفت: بر اساس شبکه های اجتماعی توجه کنید.

وی با استناد به نقش مهم اینستاگرام در تغییر رفتار و سبک زندگی ، ادامه داد: حیا فردی به دلیل لغو حجاب از جو شبکه های اجتماعی آسیب می بیند. انتشار آسان عکس های خصوصی عروسی ، مهمانی ها و ادوار توسط افرادی که قبلاً نامزد بودند ، گواه این ادعاست.

ستوده با تأکید بر لزوم دانش و آگاهی از فضای مجازی و بسترهای آن برای ارتقا the مقوله عفاف و حجاب ، یادآور شد: مسئله حجاب در فضای مجازی باید به طور جدی تبلیغ شود ، اما باید مراقب باشیم این تبلیغات مستقیم نباشد ، بلکه تبلیغاتی باشد. باید هنرمندانه اجرا شود. اگر یک مسئله اجتماعی مانند حجاب مستقیماً تبلیغ شود ، مخاطبان بیشتری ایجاد می کند.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه قدس از گیلان با بیان اینکه برای گسترش حجاب باید از زبان روز استفاده شود ، افزود: برای پاسخگویی به شبهات باید به راحتی و به راحتی از زبان روز استفاده کرد. بسیاری از تردیدها درباره جوانان و نوجوانان در فضای مجازی بوجود می آید ، اما دانشمندان و دانشمندان ما پاسخ خوبی به این تردیدها نمی دهند و در صورت پاسخ ، پاسخ ها قانونی ، کلامی و دانشگاهی است. ما باید شک و تردیدهای مربوط به حجاب را با زبانی ساده و مدرن پاسخ دهیم و از محتوای تبلیغاتی درست و م useثر استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید