مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ریزش قیمت گوشت در بازار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: ایوب حاج آقاپور فرشکار اظهار کرد: در بازار گوشت قرمز نسبت به سال های گذشته با تقاضای کم مواجه هستیم. امسال به دلیل اینکه ماه مبارک رمضان پس از تعطیلی نوروز آغاز شد، مردم در این ایام خریدهای مورد نیاز خود را انجام داده اند. بنابراین اکنون با کاهش قدرت خرید مواجه هستیم و ادامه این وضعیت برای کشاورزان خطرناک است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت چندانی در بازار وجود ندارد و تنها مصرف گوشت قرمز کاهش یافته است، افزود: با توجه به توزیع بی رویه گوشت منجمد اکثر نهادهای سازمانی به مصرف گوشت منجمد و کشتار روی آورده اند. ” اوپائو بنابراین با ادامه این روند قیمت گوشت قرمز در بازار به تدریج کاهش می یابد و این به ضرر کشاورزان است.

رئیس اتحادیه گوشت و طیور تبریز با تاکید بر لزوم حمایت از دامداران، گفت: افزایش نرخ نهاده های دامی موجب کاهش صرفه اقتصادی دام شده است. از این رو دامداران تحت فشار زیادی هستند که دولت باید حمایت های لازم را انجام دهد و در بحث قیمت ها متحد شود تا هر چه زودتر این مشکل حل شود.

آقاپور فرشکار خاطرنشان کرد: هزینه های گزاف خدمات کشتارگاه ها از سوی قصابی ها و کشتارگاه ها تاثیر مستقیمی بر قیمت گوشت و به ضرر مردم دارد. لذا از شهرداری درخواست می شود اقدامات لازم را برای رسیدگی به این موضوع انجام دهد.

بیشتر بخوانید  هیئتی از عربستان در مراسم تحلیف رئیسی حاضر می‌شود

وی با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ با قیمت 28 هزار تومان عرضه می شود. همچنین توزیع مرغ منجمد باعث رکود این بازار شده است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *