رگولاتورها با بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان روبرو هستند


ایسنا / خراسان رضوی رئیس اجرایی بینانس گفت: “انطباق با توسعه جدید یکی از راه هاست زیرا بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان با سرکوب فزاینده ای روبرو است.”

طبق گزارش CNBC ، مدیرعامل Bainance گفت که پس از سرکوب مقامات نظارتی در سراسر جهان ، اوضاع در بورس سهام Ramzarz بهبود نیافته است و هنوز فضای رشد وجود دارد.

چانگ پنگ ژائو در بیانیه ای گفت: “سازگاری راهی است که باید طی شود ، خصوصاً در زمینه های جدید مانند ارزهای رمزپایه.”

وی افزود: هنوز بلاتکلیفی زیادی در این صنعت وجود دارد. ما همچنین پیش بینی می کنیم که با افزایش ارزهای رمزپایه ، شرایط و مسئولیت های پیچیده تری نیز افزایش می یابد.

ماه گذشته ، نظارت مالی انگلیس فعالیت های نظارتی بااینانس را در این کشور محدود کرد. شعبه Bainance در انگلیس به دلیل عدم رعایت الزامات مربوط به پولشویی ، درخواست خود را برای ثبت نام در تنظیم کننده در ماه مه پس گرفت.

به Bainance ، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در جهان ، دستور داده شده است که در وب سایت خود به کاربران انگلیسی اعلام کند که مجاز به انجام هیچ گونه فعالیت نظارتی در انگلیس نیست. در همین حال ، نهادهای نظارتی در کانادا ، ژاپن و تایلند هشدارهایی را به این شرکت داده اند.

آژانس خدمات مالی ژاپن گفت که مبادله ارز رمزنگاری شده در این کشور بدون اجازه انجام شده و کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتاریو و کانادا آنها را به نقض مقررات محلی متهم کرده است.

هفته گذشته ، بورس سهام تایلند علیه Bainance شکایت کیفری کرد و ادعا کرد که این شرکت بدون مجوز در این کشور فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید  اقدام تلخ دواطلب کنکور بعد قبول نشدن در کنکور ۱۴۰۱! / فیلم

مدیر عامل Bainance گفت: “به عنوان یک شرکت نوپای چهار ساله ، Bainance هنوز فضای زیادی برای رشد دارد.” “Bainance بسیار سریع رشد کرده است و ما همیشه نمی توانیم همه چیز را برطرف کنیم ، اما هر روز یاد می گیریم و پیشرفت می کنیم.”

ژائو افزود: “ما امیدواریم که بتوانیم تعهد خود را برای مشارکت با نهادهای نظارتی نشان دهیم.” ما به طور فعال در تلاش هستیم تا استعدادهای بیشتری را به کار بگیریم و سیستم ها و فرایندهای بیشتری را برای محافظت از مشتریان خود پیاده سازی کنیم.

وی گفت: “بایننس در تلاش است تا در چندین مرحله از جمله افزایش اشتغال ، مشارکت با سازمان های جنایی و مکان یابی عملیات در بازارهایی مانند ایالات متحده ، بهبود انطباق را انجام دهد.”

کنترل شدید مقررات در ماه های اخیر بر بازار ارزهای رمزپایه جوان تأثیر گذاشته است. به عنوان مثال ، چین در حال کنترل سختگیرانه ارز دیجیتال نسبت به نگرانی های زیست محیطی است.

ارزهای رمزپایه اصلی سال را به خوبی آغاز کردند ، بیت کوین در آوریل تقریبا به 65000 دلار رسید. اما از آن زمان به بعد ، با بیش از 1 تریلیون دلار سرمایه گذاری در دو ماه گذشته ، بازار ارزهای رمزپایه سقوط کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید