رگبار و رعد و برق تا کی در تهران ماندگار است؟



آنچه دیگران می خوانند:


طبق اخبار شما: مدیرکل هواشناسی استان تهران با ارائه گزارشی از میزان بارندگی و شدت باد پس از فعالیت سامانه بارشی در تهران، تصریح کرد: فعالیت سامانه بارشی امشب و تا سه ساعت آینده ادامه خواهد داشت. و ثبات جوی در روزهای آینده پیش بینی می شود.

مازیار گلمی با توجه به اطلاعات هواشناسی مبنی بر وقوع رگبار و رعد و برق در مناطق خاصی از کشور درباره وزش باد و باران در بعدازظهر (30 اردیبهشت) در تهران گفت: بیشترین سرعت باد در ایستگاه هواشناسی فرودگاه مهرآباد 58 بوده است. کیلومتر در ساعت بر اساس آمار، بیشترین میزان بارش در ایستگاه مهرآباد با 2.8 میلی متر ثبت شده است.

وی افزود: سامانه بارشی در نواحی غرب و جنوب غرب تهران فعال است و به سمت مرکز و نواحی شمالی استان در حرکت است و در برخی نقاط ممکن است رگبار شدید، وزش باد شدید و بسیار شدید و همچنین احتمال به همراه داشته باشد. از تگرگ در جریان بالا..

مدیرکل هواشناسی استان تهران افزود: در این شرایط مردم از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و تردد در اطراف رودخانه ها پرهیز کنند، زیرا بارش باران در فصل بهار و تابستان کوتاه مدت و شدید بوده و می تواند موجب سیل و سیل شود. بالا آمدن آب رودخانه

وی ادامه داد: با توجه به وزش باد شدید توصیه می شود از اقامت در ارتفاعات و مناطق مرتفع خودداری شود و مردم در مکان های امن حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید  ایا مدارس البرز کرج فردا تعطیل است چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گلمی با اشاره به هشدارهای چند روز اخیر مبنی بر وقوع بارندگی و رعد و برق در تهران تاکید کرد: این شرایط جوی تنها امشب ادامه دارد و تا سه ساعت دیگر نخواهیم داشت. بر اساس پیش بینی ها طی روزهای آینده به سمت ثبات جوی حرکت خواهیم کرد.


دیدگاهتان را بنویسید