رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان



آنچه دیگران می خوانند:


هواشناسی وی از بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید گذرا و خیزش گرد و خاک در مناطق حساس خبر داد.هواشناسی وی به مردم توصیه کرد: برای اینکه این سامانه بارشی خسارت جانی و مالی نداشته باشد، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند. هواشناسی همچنین احتمال آبگرفتگی سطحی را می داد. هواشناسی روزهای زیر را می توانید بخوانید:

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (دوشنبه) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و شرق فارس رگبار باران و در برخی نقاط همراه با رعد و برق و وزش باد موقتی و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در نواحی پادلوژنو گرد و خاک و در ارتفاعات البرز و برخی مناطق شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بیشترین بارش امروز در استان کرمان بوده و این شهرستان در برخی نقاط این استان فاصله چندانی با انتظارات ندارد.

روز سه شنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، نیمه غربی یزد و فلات کرمان، رگبار و وزش باد شدید گذرا و بارش پراکنده در فلات البرز و برخی مناطق شمال غرب پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز و در برخی نقاط شمال غرب، شمال شرق و مرکز کشور در برخی نقاط بارش باران و در برخی نقاط همراه با رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

بیشتر بخوانید  پشت صحنه هالیوود در یک نمایش تلویزیونی جدید

روزهای پنجشنبه و جمعه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و در برخی نقاط مرکزی کشور بارش شدید باران، رگبار و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نیمه شرقی کشور به ویژه در منطقه زابل سرعت وزش باد تا ساعاتی دیگر افزایش می یابد و موجب خیزش گرد و غبار در مناطق حفاظت شده می شود.

از امروز تا پایان هفته، شرق دریای عمان و خلیج فارس مواج خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید