رکوردهای تاریخی در فولادسنگ مبارکه ثبت شد



به گزارش شمانیوز، کارگران تولیدی شرکت فولاد مبارکه با ثبت رکوردی تاریخی در معدن این شرکت توانستند میزان حفاری را در فروردین ماه به 170 هزار تن برسانند. این در حالی است که رکورد قبلی در معدن 167 هزار تن بود که در آبان ماه سال 99 به ثبت رسید.

رکورد ۶ رقمی تولید سنگ آهک در فولاد مبارکه

سوابق تاریخی جهادگران فولاد کامل نیست. فروردین ماه امسال با تولید 101 هزار و 237 تن سنگ آهک، در آبان ماه 1399 رکورد قبلی 98 هزار و 325 تن بهبود یافت و برای اولین بار در سه دهه اخیر رکورد شش رقمی تولید سنگ آهک به ثبت رسید.

در شهریور ماه سال گذشته کارکنان این شرکت با تکیه بر دانش و تخصص داخلی آزمون داغ سنگ شکن خط 2 را با موفقیت پشت سر گذاشتند و این خط با ظرفیت اسمی تولید 350 تن در ساعت به بهره برداری رسید.

افزایش 206 درصدی فروش محصولات جانبی در شرکت فولاد مبارکه

ثبت رکورد در شرکت فولاد مبارکه محدود به تولید نبوده و در این شرکت افزایش 206 درصدی فروش محصولات جانبی در سال 1400 نسبت به مدت مشابه در سال 1399 و میزان فروش محصولات جانبی نیز 280 هزار نفر بوده است. تن در سال 1399 به 856 هزار تن در سال 1400 رسید.

اجرای موفقیت آمیز پروژه کاهش دمای خروجی سنگ آهک

همچنین کارخانه تولید آهک شرکت فولاد مبارکه موفق شد پروژه کاهش دمای خروجی کوره این کارخانه را با موفقیت به پایان برساند. در طی این فرآیند دمای خروجی کوره شماره. 1 و 2 به حدود 50 درجه سانتیگراد کاهش یافته است که در نتیجه پس از سالها در چرخه تولید در هر دو کوره فیلترهای کیسه ای نصب شده و همچنین مشکلات زیست محیطی حل شده و گاز کاهش می یابد. مصرف.تولید آهک پخته در هکتار.

بیشتر بخوانید  10 نکته طلایی از خلاصه کتاب به دستش بیاور گری واینر چاک

دیدگاهتان را بنویسید