رکود و ورشکستگی فروشندگان لوازم التحریر در اسدآبادی



ایسنا / همدان روابط عمومی اتاق بازرگانی اسدآباد از رکود و ورشکستگی فروشگاه های لوازم التحریر این شهر خبر داده است.

محسن یاراحمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: متأسفانه در حال حاضر تمام مغازه های اداری این شهر نیمه تعطیل هستند و به دلیل تاجگذاری در رکود و ورشکستگی به سر می برند.

وی گفت: “بنده من در چند سال گذشته نیز دارای فروشگاه لوازم التحریر بوده است و به دلیل این رکود اقتصادی مجبور شدم مدتی قبل لوازم تحریر خود را تهیه کنم.” با توجه به نرخ بهره بالا ، این مسئله هیچ مشکلی را در این گروه حل نکرده است.

یار احمدی تعداد فروشگاه های لوازم التحریر در سطح شهر را 23 مورد برشمرد و افزود: 15 فروشگاه لوازم التحریر سطح شهر در مجموع بیش از 240 میلیون تومان به صورت تاج دریافت كردند ، مبلغ هر یك از این فروشگاه ها با 17 درصد بیش از 16 میلیون تومان بود. علاقه. به دلیل رکود بازار و نرخ بهره بالا ، این تسهیلات فقط لوازم التحریر را به بانک بدهکار کرده است.

وی با بیان اینکه کتاب های درسی قبلاً در فروشگاه های لوازم التحریر در سراسر کشور توزیع شده بود ، گفت: متأسفانه در سال های اخیر ، توزیع کتب درسی به آموزش و پرورش منتقل شده است ، که این تأثیر در اقتصاد بازار لوازم التحریر داشت. سایر شرکت های لوازم التحریر از این موضوع سو takeاستفاده نمی کنند و به همین دلیل شرکت های لوازم التحریر از این موضوع شکایت دارند ، در حالی که در چند سال گذشته سهمیه دفتر تنظیم بازار برای اختصاص به فروشگاه های لوازم التحریر کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید  دولت بایدن از تعطیلی گریخت

یار احمدی درباره وضعیت بازار نرم افزار در سال جاری ، گفت: فعالیت در این بازار فصلی است و اوج رونق در بازار لوازم التحریر همه ساله از تیر تا پایان مهر است.

وی افزود: امسال نیز مانند سال گذشته این بازار نه تنها رونق ندارد بلکه رکود اقتصادی را تجربه می کند و اکنون که در ماه جولای به سر می بریم بازار بسیار کند و پر رونق است.

یاراحمدی با بیان اینکه بیشتر بحث ها مربوط به آموزش از طریق فضای مجازی است و قدرت خرید مردم کاهش یافته است ، تأکید کرد: بیشتر بحث ها مربوط به آموزش از طریق فضای مجازی است ، بنابراین مردم خرید زیادی در نوشتن نرم افزار نمی کنند بنابراین فروش نوشتن این نرم افزار دارای اشکالات بسیاری است و افراد اقلام کمتری از جمله لوازم التحریر را خریداری می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید