رژیم غذایی گیاهی در مبارزه با ام اس موثر است – آژانس اطلاعات مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر به نقل از Science روزانهمطالعه جدید محققان دانشگاه آیووا نشان می دهد که یک رژیم غذایی غنی از ایزوفلاون ها، ترکیب فیتواستروژن یا گیاهی شبیه استروژن در برابر علائم بیماری مانند صبح اس نقش محافظتی در مدل موشهای آزمایشگاهی دارد.

نکته مهم در این مطالعه رژیم غذایی است ایزوفلاون ها این فقط زمانی نقش محافظتی دارد که موش ها میکروب هایی در روده دارند و می توانند تجزیه شوند ایزوفلاون ها آره هستند.

نتایج این مطالعه جدید نشان می دهد که متابولیسم غذاهای گیاهی توسط باکتری های خاص روده در بیماران مبتلا به صبح اس نه ، می تواند یک عامل محافظ در برابر بیماری باشد.

«آشوتوش منگالام»، رئیس تیم تحقیقاتی ، در این مربوط به “جالب اینجاست که مطالعات قبلی انسان نشان داده است که بیماران مبتلا به صبح اس در مقایسه با افراد فاقد این بیماری ، آنها این باکتری ها را ندارند. مطالعه جدید ما شواهدی را نشان می دهد که ترکیبی از ایزوفلاون ها سلام رژیم غذایی و این باکتریهای روده متابولیزه می شود باغها ایزوفلاون ها می تواند به عنوان یک درمان بالقوه برای بیماری استفاده شود صبح اس “بودن.”

ایزوفلاون ها بادام زمینی ، نخود فرنگی و سایر حبوبات در دانه های سویا یافت می شوند.

این مطالعه همچنین نشان داد که موش ها با رژیم غذایی تغذیه می شوند ایزوفلاون ها انها در حال غذا خوردن هستند میکروبیوم مشابه میکروبیوم آنها در افراد سالم یافت می شوند و حاوی باکتری هایی هستند که می توانند ایزوفلاون ها آره را متابولیزه می شود باغها

بیشتر بخوانید  معافیت بیمه مرکزی و شرکت های بیمه بازرگانی از پرداخت مالیات علی الحساب بر خدمات دریافتی

برعکس ، رژیم غذایی از بین رفته است ایزوفلاون ها دلایل میکروبیوم در موش ها مشابه مواردی است که در بیماران مبتلا به آن دیده می شود صبح اس این شامل باکتری های مفید نیست متابولیزه می شود باغها ایزوفلاون ها ای

بیماری صبح اس نوعی بیماری ایمنی از خود سیستم ایمنی بدن به غلاف محافظ رشته های عصبی اطراف مغز و نخاع حمله می کند. علائم شامل ضعف عضلانی ، مشکلات تعادل و مشکلات بینایی و تفکر است. در حال حاضر روش های درمانی وجود دارد که می تواند باعث کند شدن بیماری شود ، اما هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد صبح اس وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید