رژیم صهیونیستی با درخواست یک اسیر فلسطینی برای شرکت در مراسم خاکسپاری پسرش مخالفت می کند



به دنبال مخالفت تل آویو با یک اسیر فلسطینی که از او خواست برای تشییع جنازه پسرش شرکت کند ، برخی از فعالان با اعتراض در مقابل زندان خواستار آزادی وی شدند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از شبکه خبری المیادین ، ​​رژیم صهیونیستی درخواست خالده جارار ، زندانی فلسطینی برای آزادی برای شرکت در مراسم خاکسپاری دخترش سهی را رد کرد.

پس از مخالفت ها ، ده ها فعال در مقابل ساختمان زندان اوفر در غرب رام الله تجمع کردند و با سردادن شعارهایی خواستار آزادی جارر و محکوم کردن رژیم اشغالگری شدند.

گروهی از فعالان در حمایت از جرار کمپینی را در شبکه های اجتماعی آغاز کردند و تحت فشار رژیم اشغالگر خواستار آزادی این زندانی شدند که دو سال است در زندان به سر می برد و تنها دو ماه به آزادی وی باقی مانده است.

یکشنبه شب ، پلیس فلسطین از کشف جسد سهی جارار ، پسر اسیر فلسطینی در یک آپارتمان در رام الله خبر داد و علت مرگ را ایست قلبی و بیماری دانست.

جبهه آزادیبخش مردم فلسطین (PFLP) اخیراً درگذشت فرزندش را تسلیت گفت.

یارار یک شخصیت سیاسی و اجتماعی برجسته فلسطین است که به خاطر فعالیت های سیاسی ، ملی و زنان خود شهرت دارد. وی پیش از این نیز چندین بار دستگیر شده است ، آخرین بار در اواخر سال 2019.

جرارد رهبر برجسته جبهه مردمی آزادی فلسطین و عضو سابق شورای قانونگذاری فلسطین است.

این زندانی فلسطینی در طی بازداشت تحت فشار روانی شدیدی قرار داشت و در این دو سال فقط سه بار اجازه ملاقات با خانواده اش را داشت.

بیشتر بخوانید  نماز جمعه در 26 نقطه استان خراسان جنوبی برگزار می شود - اخبار خراسان جنوبی - اخبار استان های تسنیم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید