رپ خواندن رضا شفیعی جم در سریال جوکر



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سریال جوکر این یک برنامه شوخ، جذاب و پرطرفدار است. سریال جوکر کارگردان: احسان علیخانی. سریال جوکر محصول ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی است. سریال جوکر چندین فصل وجود دارد که در هر فصل 8 هنرمند از کشور به رقابت می پردازند. پخش سریال جوکر از آذر ماه 1400 از شبکه خانگی آغاز شده است.

بازیگران فصل اول سریال جوکر

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبداللهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

بازیگران فصل دوم جوکر

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی و آرش نوذری

بازیگران فصل سوم سریال جوکر

رضا شفیعی جم و سیاوش چراغی پور و بابک نهرین و حمید لولایی تا میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر گفارمنش در ترسناک ترین و خنده دارترین قسمت ایرانی فصل سوم جوکر حضور دارند.

سریال جوکر

رضا شفیعی جم

رضا شفیعی جم از سال 1370 کار خود را با نقش های کمدی آغاز کرد و با سریال ساعت خوش و نقش یک کارآگاه به شهرت رسید. یکی از ماندگارترین نقش های او بامشاد در سریال نقطه چین است.

سیاوش چراغی پور

سیاوش چراغی پور بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از سال 1375 وارد عرصه هنر شده و در فیلم ها و سریال های زیادی مانند «من ترانه 15 ساله دارم»، «مهندس کوچولو»، «دنیا می رقصد» بازی کرده است. با من” و غیره. بیشتر.

بیشتر بخوانید  نقش م ofثر صدا و سیما در پوشش و پیگیری درخواست های مردم از مسئولان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

جوکر برنامه ای است که مخاطب را شگفت زده می کند و نمی توان برندگان یا شرکت کنندگان آن را به درستی پیش بینی کرد. بازیگران این مسابقه با هر ترفند و مهارتی سعی می کنند رقبای خود را بخندانند و در این مدت نباید به خودشان بخندند.

بابک نهرین

بابک نهرین از دیگر بازیگران طنز کشورمان در برنامه طنز شرکت کرد بابک نهرین متولد 10 فروردین 1359 در اهر است.

او در سال 1382 با بازی آرشین مالان برنده جایزه اول بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی کمدی و در سال 1383 با بازی الیاس کافکازی به کارگردانی جاقوب صدیق جمالی شد.

میرطاهر مظلومی

میرتاچر مظلومی، چهره مشهور دوبله و بازیگر رادیو، تلویزیون، تئاتر و سینما از جمله کسانی است که در بین علاقه مندان به هنرهای نمایشی بسیار معروف و محبوب است. برای اینکه شما خوانندگان بیشتر با او آشنا شوید و از زندگی خانوادگی اش مطلع شوید، گفتگویی با همسرش شهل مقدم که خواندنی است انجام شد.

امیر غفارمنش

امیر گافارمنش بازیگر خوب سینما و تلویزیون فعالیت هنری خود را با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و بعدها با همکاری محمد رحمانیان و حسن فاطی در تلویزیون ظاهر شد. او در سریال های مختلفی چون ساعت خوش، سیب خندان، داستان های شبانه، همسایه ها، چشمان راه، هفت گنج و رستوران خانوادگی بازی کرد و فیلم خانه روی آب اولین تجربه او در سینماست.

حمید لولایی

حمید لولایی که اسطوره طنز ایران است و همه او را می شناسیم، اولین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش خانه بود، اما شهرت خود را عمدتاً با بازی در سریال های طنز نوروز 72 و ساعت خوش و همچنین با بازی در سریال طنز به دست آورد. سریال زیر آسمان در نقش «خشایار مستوفی» «در سال 1384 برای بازی در فیلم چند گریه برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم آتش شد.

بیشتر بخوانید  آغاز ریزش قیمت طلا و سکه در ایران/ پیش بینی قیمت ها در روزهای آینده

اما بمان

علیرضا استادی بازیگر ایرانی متولد 1352 در شهریری است. این بازیگر از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده و در فیلم هایی چون کلاشینکف، لاتاری، میانجی و اکسیدان بازی کرده است.

سروش جمشیدی

سروش جمشیدی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران، بازیگر است. او اصالتا یزدی است و پدرش از فعالان حرفه ای تئاتر بود. او مدتی نیز در نمایش های کودک تهران کار کرد. او بسیار احساساتی است. وی می گوید: با رتبه 9 کنکور وارد دانشگاه آزاد یزد شدم. اتفاقا من در رشته برق که انتخاب اولم بود قبول شدم. به بازیگری فکر کردم و فکر کردم. بالاخره بعد از قبولی دانشگاه را گذراندم. 90 واحد و فوق لیسانس.


دیدگاهتان را بنویسید