مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رپتایل چیست | رپتایل یعنی چه | معنی رپتایل

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خزنده چیست؟ خزنده به چه معناست؟ معنی خزندگان Reptile in Mortal Kombat: Reptile Photography: What Reptile Means: فیلمی درباره خزندگان: خزندگان انسان نما: راز محافظان مصنوعی:

پاسخ خزنده چیست؟ خزنده یعنی چه بخوانیم.

خزندگان یا خزندگان انسان نمای فرازمینی بر اساس تئوری خزندگان فرازمینی هستند که شکل انسان دارند و در بین مردمان کره زمین زندگی می کنند.

خزندگان بیگانه، خزندگان انسان‌نما، خزندگان، مارمولک‌های انسانی یا خزندگان (Reptilians) بر اساس این نظریه، موجودات انسان‌نما که در فضا می‌خزند تغییر شکل‌پذیر هستند.

در پاسخ به این سوال که خزندگان انسان نما درست هستند یا خزندگان باید به شما بگویم که من واقعا نمی توانم وجود خزندگان را تایید کنم و نمی توانم وجود آنها را انکار کنم. اما شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد خزندگان ممکن است وجود داشته باشند، یا حداقل در گذشته وجود داشته اند. وجود خزندگان به این معنا نیست که آنها خود را به شکل انسان درآورده اند، بلکه به این معناست که خزندگان حداقل در گذشته های دور زندگی می کردند و به مردم کمک می کردند. همانطور که در نقاشی ها و مجسمه های باستانی کشف شده در دوران باستان، انسان هایی را می بینیم که سرشان با سر انسان متفاوت است.

با ما بمان.

بیشتر بخوانید  آموزش استفاده از outline | سرور فیلتر شکن outline
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *