رویکرد ذوب آهن اصفهان، خلق فرصت های ارزشمند از دل تهدیدها است



سیف الهی در این دیدار ذوب آهن اصفهان را حامی رزمندگان در دفاع مقدس دانست و گفت: حضور کارکنان ذوب آهن اصفهان در جنگ تحمیلی نشان از ایثار و شهادت این صنعتگران دارد.

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان در دوران دفاع مقدس نقش انکارناپذیری در تامین رزمندگان آموزش دیده جنگ تحمیلی داشت، افزود: این شرکت در ارائه تجهیزات، ادوات، خدمات فنی، مهندسی و لجستیکی جبهه و جنگ سنگ تمام گذاشت. ..

معاون هماهنگ کننده دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، تولید و توسعه محصولات استراتژیک مورد نیاز صنایع مختلف کشور را ذوب آهن اصفهان ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: آنها برنامه و توجه ویژه ای به صنعت فولاد دارند. .

مهندس شیسطی در این جلسه به تشریح روند تولید در ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: این شرکت با برنامه های هدفمند و جهت دار که طی چند ماه گذشته ده ها محصول جدید را برای تنوع طراحی و تولید کرده است، بر اکثر مشکلات فائق آمده است. سبد محصولات، سوابق مختلف تولید و تحقق و تکمیل پروژه های نوسازی و توسعه ذوب اصفهان باید مطابق با برنامه های هدفمند و شاخص محور این شرکت ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه ذوب آهن اصفهان با اتوماسیون مدرن و پیشرفته تمام فعالیت های تولیدی را به صورت آنلاین و آنلاین نظارت و کنترل می کند، گفت: این شرکت که دارای کارگاه های پیشرفته است، 85 درصد تجهیزات را پشتیبانی و تولید و بومی سازی می کند. قطعات مورد نیاز و 15 درصد باقیمانده را با حمایت شرکت های توانمند داخلی و دانش بنیان کشور تامین می کند.

بیشتر بخوانید  حریف تراکتور با مدافع ویارئال موافق است

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در دوران کرونا، اکسیژن مورد نیاز بیماران مبتلا به ویروس کرونا در منطقه را تامین کردیم، گفت: با برنامه ریزی و اجرای پروژه های مختلف میزان مصرف آب از 26 متر مکعب در هر واحد کاهش یافت. تن تولید متر مکعب را به 3.4 کاهش دادیم.

مهندس شعیشی در بخش دوم سخنان خود به بررسی برنامه و تلاش خستگی ناپذیر برای خنثی سازی تحریم های ظالمانه پرداخت و گفت: نگرش و رویکرد گروه آهن و ذوب آهن اصفهان نسبت به محدودیت ها ایجاد فرصت های ارزشمند از تهدیدات است.

وی با بیان اینکه حاشیه ها به عنوان موانع عمده تولید و توسعه و شکوفایی کشور توان و توان صنعتگران را می گیرد، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی که صنایع با موانع زیادی بر سر راه تولید دست و پنجه نرم می کنند، از دولت انتظار داریم مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر نهادهای حاکم نباید اجازه به حاشیه راندن صنعت را بدهند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مداخله غیرتخصصی در صنعت را آسیب جدی به تولید می‌داند و می‌گوید: اکنون که ذوب آهن اصفهان بورسی است، دیگران نیز باید به آن نگاه کنند، به بخش خصوصی نگاه کنند و بگذارند با اتکا به نیروهای توانمند ما. و با ظرفیت های بخش خصوصی، تولید و توسعه شرکت را بهبود خواهیم بخشید.

با توجه به اینکه با افزایش تکنولوژی در عرصه رقابت، جایی برای رکود در پیشرفت و توسعه باقی نمی ماند و از آنجایی که رشد صنعت فولاد در دهه های اخیر نسبت به سایر صنایع خوب است، باید این عرصه را با ویژگی های خاص فتح کنیم. دقت و آگاهی از شرایط عرصه رقابت های جهانی و ذوب آهن اصفهان با تمام توان در این مسیر پیش می رود.

بیشتر بخوانید  درخواست تعطیلی تهران؛ وضعیت اسفناک بیمارستان‌ها

دیدگاهتان را بنویسید