رویکردهای ارتباطی جدید ، پایه و اساس روابط عمومی در عصر دیجیتال است



به گزارش شمانیوز ، مسعود بادین معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بیمه آسیا در پیامی هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

وی در این پیام با تاکید بر نقش و جایگاه پررنگ رسانه های ارتباطی دیجیتال، گفت: با توجه به تحولات فراوان در ساختار روش های ارتباطی و حرکت به سمت توسعه دیجیتال، لازم است روابط عمومی ها همگام شده و از پژوهش های نوین در این زمینه بهره مند شوند. علوم اجتماعی، به کارگیری روش های نوین به منظور ارتباط سازنده با مخاطب.

مسعود بادین افزود: رشد چشمگیر فناوری اطلاعات در سال های اخیر بر ارتباط بیمه گذاران و مشتریان سایه افکنده و باعث شده است تا شرکت های بیمه بیش از پیش به نحوه ارائه خدمات خود با استفاده از بسترهای جدید برای تحلیل و پاسخگویی به نیازها توجه داشته باشند. .

مدیرعامل بیمه آسیا با تحلیل جایگاه روابط عمومی به عنوان بازیگر دیپلماسی ارتباطی در شرکت های بیمه، تصریح کرد: روابط عمومی باید ضمن تمرکز بر کارآفرینی اقتصادی، سیاست ها و رویه های خود را در راستای توسعه فرهنگ بیمه ای در بستر دیجیتال تغییر دهد. تضمین حقوق ذینفعان و بیمه‌گران و تقویت اعتماد مردم به صنعت بیمه، با برنامه‌ریزی دقیق، برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌ای.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه آسیا با بیان فرصت ها و چالش های پیش روی روابط عمومی در عصر دیجیتال گفت: با توجه به ارتقای سواد رسانه ای در جامعه، روابط عمومی شرکت های بیمه با تولید محتوای مرتبط، تحلیل و ارزیابی اخبار و گزارش‌ها.»، می‌تواند چالش‌ها و تهدیدات امپراتوری دیجیتال را به فرصت‌های پیش رو تبدیل کند.

بیشتر بخوانید  نام و نام خانوادگی خود را در شناسنامه تغییر دهید، فقط با چند قدم ساده!

مسعود بادین با تحلیل تغییر مدل کسب و کار شرکت های بیمه با اعمال مفاد سند تحول دیجیتال گفت: این تغییرات مستلزم بازنگری در رویه ها و فرآیندها و همچنین کسب و کار بیمه است و در این راستا روابط عمومی های نوین می توانند منتفع شوند. از حقایق.” ارتباط بین سهامداران، نمایندگان، مشتریان و کارکنان در جهت درست.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه آسیا اتخاذ، تدوین و اجرای استراتژی های مناسب و نقش روابط عمومی در مدیریت استراتژی های تحول دیجیتال در شرکت های بیمه را یکی از ضروریات فضای مدیریتی صنعت بیمه عنوان کرد.

وی از ویژگی های مثبت این نهادها، حذف روابط عمومی شرکت های بیمه از هرگونه حواشی و نیتی به ویژه در بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور، برقراری ارتباط صادقانه برای تبیین اعتبار شرکت یاد کرد. وی برای تبیین شعار «بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان» را گامی مهم خواند.

مدیرعامل بیمه آسیا اعتمادسازی، ایجاد سرمایه اجتماعی، آگاهی بخشی و ایجاد امید را از الزامات روابط عمومی مدرن دانست و گفت: عملکرد صحیح شرکت های بیمه و شفافیت و انعکاس آنها در روابط عمومی می تواند حس اعتماد را تقویت کند. رهبری اقشار مختلف جامعه و تعامل مثبت بین بیمه گران و بیمه گران.

روابط عمومی بیمه آسیا

دیدگاهتان را بنویسید