رویداد “خوشنویسی در آینه جهانگردی” برگزار شد



ایسنا / همدان رئیس انجمن خوشنویسان شعبه همدان از برگزاری رویداد فرهنگی هنری “خوشنویسی در آینه جهانگردی” در همدان خبر داد.

خسرو نجومی در گفت وگو با ایسنا ادامه داد: این برنامه به منظور معرفی هنر خوشنویسی و جاذبه های گردشگری همدان با مساعدت شرکت مسافرتی علیصدر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طی یک و نیم سال گذشته فعالیت های هنری و گردشگری به شدت آسیب دیده است ، اظهار داشت: در انجمن خوشنویسان تصمیم گرفته ایم برای جبران کاستی های این دوره برنامه ای در فضای باز برگزار کنیم. در این راستا ما صدر و دو رویداد در غار علیصدر و تپه عباس آباد با شرکت Ali Travel همکاری کرد.

نجومی گفت: در این برنامه که در غار علیصدر برگزار شد ، اساتید و مربیان انجمن خوشنویسان حضور داشتند و برنامه تپه عباس آباد در فضای باز با 40 تا 50 خوشنویس و آیاتی در مورد طبیعت و آیات قرآن اجرا شد.

این هنرمند درباره اهداف این برنامه فرهنگی و هنری گفت: هدف اول معرفی مخاطبان به هنرمندان خوشنویسی و هنر خوشنویسی بود تا بتوانیم این هنر را به قلب جامعه منتقل کنیم تا هنر ما دیده می شد “

وی ادامه داد: هدف بعدی ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین هنرمندان در زمینه خوشنویسی بود ، زیرا از ابتدای شیوع بیماری عروق کرونر قلب امکان برگزاری برنامه یا نمایشگاه وجود نداشت و این برنامه فرصتی عالی برای هنرمندان برای نزدیک شدن. “

نجومی هدف بعدی این برنامه را ارائه جاذبه های گردشگری استان همدان عنوان و خاطرنشان کرد: هنر خوشنویسی به یک منطقه تعلق ندارد و قابلیت بازدید ملی را دارد بنابراین می تواند بستری برای ارائه جاذبه های گردشگری باشد .

بیشتر بخوانید  سقف تسهیلات قرض الحسنه افزایش یافت

رئیس انجمن خوشنویسان واحد همدان در پایان گفت: اگر محدودیت تاجگذاری در استان وجود نداشته باشد ، برنامه های مشابهی را برای عید غدیر نیز انجام خواهیم داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید