مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رویای ثروت را برآورده کردم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

سویا برای خوراک مرغ

هنگام خرید و سفارش الف سویا برای خوراک مرغ به عنوان غذای مرغ که طرفداران زیادی دارد، اول از همه قیمت آن را در نظر می گیریم.

عوامل قیمت گذاری مختلفی وجود دارد، از جمله نوع خوراک مرغ، ساده یا مخلوط و یا با یک نان یا دو نان و مخلفات نیز در قیمت آن موثر هستند.

با مراجعه به سایت و مشاهده لیست غذاهای خوشمزه مخصوصا مرغ رستورانی می توانید غذای مورد نظر را با قیمت مناسب و کیفیت عالی سفارش دهید.

با تماس با سایت، نوع سفارش خود را مشخص کرده و درب منزل تحویل می گیرید.

غذای مرغ های تخمگذار

غذای مرغ های تخمگذار با توجه به افزایش جمعیت، مصرف مرغ و تخم مرغ به سطح بالایی رسیده است، بنابراین این محصول بهترین گزینه برای تولیدکنندگان است، برای اطلاع از قیمت و ثبت درمان با ما تماس بگیرید.

یکی از پارامترهای مهم برای تولید مرغ های تخمگذار مسئله خوراک است که به همین دلیل نمی توان از هر نوع خوراکی برای تغذیه طیور استفاده کرد.

همانطور که می دانید حدود 75 درصد از مصرف دام و طیور صرف خوراک آنها می شود، بنابراین تهیه خوراک مناسب برای مرغ های تخمگذار بسیار مهم است.

در سال های اخیر غذاهای فرآوری شده توجه متخصصان تغذیه را به خود جلب کرده است زیرا این روش ها هضم غذا را بهبود بخشیده و باعث رشد بهتر و بیشتر طیور و همچنین تخم گذاری منظم تر شده است.

بیشتر بخوانید  زمان تولید خودروی جدید سایپا اعلام شد + جزییات

آراد برندینگ

خوراک خانگی برای جوجه ها

دانه های مورد استفاده در خوراک خانگی برای جوجه ها این به طور مرتب آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که نیازهای جوجه ها نه تنها برآورده می شود، بلکه از آنها بیشتر می شود.

کارشناسان تغذیه فرمولی از بهترین غذای ارگانیک طبیعی را ایجاد می کنند تا جوجه های شما در هر لقمه غذای با کیفیت و متعادل دریافت کنند.

اما همانطور که می دانید به دلیل نوسان قیمت ها قیمت خوراک مرغ یکنواخت نخواهد بود بلکه بهترین غذا را برای شما در نظر می گیریم تا تمامی نیازهای غذایی جوجه های شما برآورده شود و در سلامت کلی به رشد خود ادامه دهند. .

آراد برندینگ

* این مطلب یک گزارش تبلیغاتی است و شمانیوز مسئولیتی در قبال آن ندارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *