رویایی ترین و مدرن ترین مشاغل دنیا


مدرن ترین مشاغل دنیا

محافظ جزیره بهشت
بن ساوت هال سی و چهار ساله از میان 35000 نامزد از سراسر جهان برای شغل رویایی خود انتخاب شده است. او برای شش ماه مراقبت از جزیره گرمسیری استرالیا 111000 دلار دریافت می کند. او همچنین در یک ویلای سه اتاقه با استخر بدون اجاره زندگی می کند.

مدرن ترین مشاغل دنیا

تستر تخت گران قیمت
دانشجویی از دانشگاه بیرمنگام شغلی رویایی پیدا کرد! خوابیدن و دراز کشیدن تا زمانی که روی تخت های گران قیمت هستند و پول پرداخت می کنند واقعا عالی است.

رویایی ترین و مدرن ترین مشاغل دنیا

Roisin Madigan بیست و دو ساله روزانه 1000 دلار به مدت یک ماه در تختخواب های شیک درآمد دارد. این کمک می کند تا تختخواب های لوکس سایمون هورن را که توسط حرفه ای ها ساخته شده اند بررسی کنید. این شرکت تنها برای هتل ساووی تخت های لوکس فراهم می کند.

کریگ رویلانز، مدیر اجرایی، می‌گوید که رویسین نه تنها دیدی بی‌طرفانه نسبت به تخت‌های فروش دارد، بلکه تأیید او به بخشی از استاندارد انتظار یک خواب خوب تبدیل شده است. او از ساعت 22:00 تا 6:00 در مرکز نمایشگاه Edgbaston در رختخواب می خوابد و سپس در مورد تجربه خود وبلاگی می نویسد.

مدرن ترین مشاغل دنیا

تستر مناطق راحت برای سفر در سراسر جهان
مطمئناً هر کارمندی که پشت میز است به تامی لینچ حسادت می‌کند که برای کارش 27000 مایل در سال سفر می‌کرد تا مقاصد گردشگری در سراسر جهان را کشف کند. جی. لینچ، 29 ساله، به عنوان بازرس برای شرکت سرگرمی First Choice کار می کند و ارتفاع، سرعت و کیفیت بازی های آبی در سراسر جهان و همچنین جنبه های ایمنی آنها را بررسی می کند.

بیشتر بخوانید  بارش برف در تهران از دوشنبه آغاز میشود

در سال 2008، او به شهرهای کوچک مایورکا، روستای لانزاروته، ترکیه، مصر، کوستا دل سول، قاهره، آلگاروه، جمهوری دومینیکن و مکزیک سفر کرد. آقای لینچ که شغلش مدیری برای توسعه و بهبود سبک زندگی است، برای ارائه بهترین استخرهای جهان برای اضافه شدن به مجتمع های تفریحی جدید این شرکت استخدام شده است. همچنین قابلیت های این مناطق جدید را بر اساس استانداردهای شرکت بهبود می بخشد.

مدرن ترین مشاغل دنیا

تستر آب نبات
یکی از بهترین شغل های دنیا متعلق به یک بچه مدرسه ای 12 ساله به نام هری ویلشر است که بازرس کل کارخانه شکلات سازی است. کار هری این است که دستور شکلات را بررسی کند. او پس از برنده شدن در مسابقه Matl Svizzell’s Matl برای یافتن کارمند جدید به این موفقیت دست یافت. به گفته او، پس از اولین سفر کاری خود به یک شغل جدید، احساس می کرد که به کارخانه کتاب و شکلات چارلی قدم گذاشته است.

او می توانست با توصیف طعم چوب آبنبات چوبی مورد علاقه خود برای این شغل رقابت کند. این پسر علاوه بر آزمایش طعم شکلات، فعالیت های کارخانه نیو میلز در دربی شایر را نیز زیر نظر دارد. نمی‌دانم این بهترین شغل دنیاست یا نه، اما مطمئناً از همه شیرین‌تر است.

رویایی ترین مشاغل دنیا

تستر بازی World of Warcraft
آیا تا به حال بازی World of Warcraft را انجام داده اید؟ و اگر بازی می کردی خوب بازی می کردی؟ آیا می توان در یک ساعت 200 طلا گرفت و در کمتر از یک هفته به 80 رسید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس شما نیز می توانید شغلی داشته باشید که 12 میلیون بازیکن فقط آرزوی آن را دارند، بله، این شغل تستر بازی است!

بیشتر بخوانید  دلم برای دختر داشتن تنگ شده! + عکس

مشاغل عجیب دیگری نیز در این سازمان وجود دارد، اخیراً چندین نفر را به عنوان تستر بازی استخدام کردند. آنها به خصوص به دنبال بازیکنانی با زبان خارجی هستند، بنابراین اگر شما انگلیسی صحبت نمی کنید و بازیکن خوبی هستید، یک آزمون استخدامی انجام دهید! در نهایت تنها کاری که باید انجام دهید این است که حداقل 4 ساعت در روز بازی کنید.

مدرن ترین مشاغل دنیا

مدیر موزه سرگرمی (6 سال)
پسر شش ساله ای که می خواست مدیر موزه راه آهن ملی در یورک شود، برای شغل دیگری – مدیر سرگرمی – استخدام شده است. پسر کوچک جاه طلب پس از درخواست برای جایگزینی رئیس بازنشسته اندرو اسکات، توانست در موزه شغلی پیدا کند.

سام پوینتون پسر نامه ای با عنوان “درخواست مدیریت” برای مصاحبه کننده فرستاد. در این نامه، او در مورد استعدادهای خود برای این شغل نوشت که شامل تجربه کار با قطارش بود. او نوشت: «من فقط شش سال دارم، اما فکر می کنم می توانم این کار را انجام دهم. من یک قطار برقی با ریل دارم. و من می دانم که چگونه با آن کار کنم. من می توانم همزمان دو قطار را کنترل کنم.

اعضای هیئت مدیره تحت تأثیر نامه سام قرار گرفتند که باعث شد او درجه افتخاری مدیر سرگرمی و تجارت را کسب کند. وظیفه او این است که به مدیران موزه بگوید چگونه محیطی شادتر در موزه ایجاد کنند تا کودکان بتوانند روز خود را در آنجا سپری کنند.

مدرن ترین مشاغل دنیا

عکاس دوچرخه سوار نقشه گوگل
گوگل دو مرد جوان خوش شانس را برای سفر در فرانسه و مناطقی که با ماشین قابل دسترسی نیست با یک دستگاه سه چرخه مانند برای عکاسی از مکان های تاریخی استخدام کرده است. این سه چرخه وسیله نقلیه ای با دسته بلند است که می تواند 9 دوربین، یک دستگاه جی پی اس، یک کامپیوتر و یک ژنراتور را در خود جای دهد. دوچرخه سواران برای بازدید و عکاسی از مناطق معروف فرانسه، تی شرت های گوگل و کلاه ایمنی سفید می پوشند.

بیشتر بخوانید  حضور احمدرضا عابدزاده در پشت صحنه آوای بارانا + عکس

ileev


دیدگاهتان را بنویسید