رونمایی لیلا اوتادی از عشقش



آنچه دیگران می خوانند:

لیلا اوتادی او بازیگر سینما و تلویزیون کشور است. لیلا اوتادی او هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. لیلا اوتادی او به دلیل ظاهر جذاب و زیبایش در بین دیگر بازیگران شهرت دارد. لیلا اوتادی وی متولد 1362 است. لیلا اوتادی یکی از بازیگران کم حاشیه فضای مجازی است.

لیلا + اوتادی

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی لیلا اوتادی (زادهٔ ۲۳ مرداد ۱۳۶۲ – تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. او فعالیت هنری خود را با فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایرج قدری آغاز کرد.

لیلا اوتادی از هفده سالگی شعر گفتن را آغاز کرد. او نقاشی را نیز بسیار دقیق و جالب دنبال می کند، مدتی به عنوان مربی بدنسازی کار کرد که اصالتاً اهل کشکای ترکیه بود.

اولین بازیگری لیلا اوتادی

لیلا اوتادی دانشجوی کارشناسی ارشد معماری داخلی دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی در سال 1380 با بازی در فیلم «چشمان سیاه» به کارگردانی ایری قادری وارد عرصه بازیگری شد. وی با بازی در سریال مهر و ماه ساخته سید فیاض موسوی دیده شد.

لیلا اوتادی

فیلم سینمایی «چپ دست» به کارگردانی آرش معیریان بر اساس فیلمنامه بهمن معتمدیان به تهیه کنندگی منوچرمزل و داریوش بابائیان در سال 1383 کلید خورد. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش یک دختر فراموشکار را بازی می کند که مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید  تولید قراردادی مرغ در کشور اجرا می‌شود

لیلا اونادی در سال ۱۳۸۵ اولین نقش خود را در سریال آخرین گناه به کارگردانی حسین سهیلی زاده ایفا کرد.

لیلا اوتادی در سال ۱۳۸۷ در فیلم باغ سرخ به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی به همراه امین طرح ایفای نقش کرد.

سگ پوشالی اولین کارگردانی رضا توکلی با بازی لیلا اوتادی در کنار نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین بود.

لیلا اوتادی در سریال ذوب نقش سروان نیروی انتظامی را بازی کرد.

لیلا اوتادی درباره کشف استعداد بازیگری خود گفت: از پنج شش سالگی جلوی آینه ایستادم و بازی کردم. و از آن زمان می خواستم بازیگر شوم.

لیلا اوتادی

وقتی هفت ساله بودم خسروف شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. این اتفاق چندین بار تا فارغ التحصیلی برای من افتاد، اما پدرم راضی نبود. تا اینکه بعد از فارغ التحصیلی پدرم را راضی کردم.

نوشته لیلا اوتادی

اوتادی اولین کتاب خود را که مجموعه شعر «در آسمان کلاغ و مترسک نیست» در زمستان 1392 به زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد. این کتاب از انتشارات مروارید و شامل 35 شعر سپید در 76 صفحه است.

عروسی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بارها در مصاحبه هایش گفته است که مجرد است و هرگز ازدواج نکرده است

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. در برخی سایت ها اخباری مبنی بر ازدواج او با جواد نکونما بازیکن فوتبال منتشر شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

فعالیت های ورزشی لیلا اوتادی

بیشتر بخوانید  کشف زندگی شخصی 12 چهره سیاسی در شبکه افق

لیلا اوتادی: به نظر من یک بازیگر باید از نظر بدنی برای بازی در هر نقشی آماده باشد. این آمادگی فقط با تمرین مداوم امکان پذیر است.ورزش همیشه جزء جدایی ناپذیر زندگی من بوده است.تا چند سال پیش مربی بدنسازی هم بودم که به دلیل مشغله زیاد نتوانستم ادامه دهم اما همیشه خودم این کار را انجام می دهم ورزش را دنبال می کنم تنیس و اسب دوانی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

تجارت عطر لیلا اوتادی

خوشحالم در روز تولدم به اطلاع شما برسانم که یک سال پیش از سوی شرکت “تمپتیشن” تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات با من تماس گرفت و پس از مذاکره با نماینده خاورمیانه این شرکت، پیشنهاد آنها را برای تولید عطر به نام من برای طرفداران عزیزم.

حاشیه های درآمد لیلا اوتادی

باشگاه خبرنگاران در گزارشی در روزنامه، او را پس از دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مشاد (حسین قاسمی جامی) گران ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید. لیلا اوتادی جمعه 23 اردیبهشت 1391 در برنامه هفت سیما به موضوعات روز سینمای ایران با حضور مهدی ودادی کارگردان یک فیلم زنانه. مرد. زندگی… به خودش یادآوری کرد

گاهی اوقات در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم به گوش می رسد که این موضوع صحت ندارد و برخی افراد متخاصم قصد دارند من را به عنوان گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این موضوع صحت ندارد. وی افزود: به نظر من این حرف ها شایعه اینترنتی است که فقط دشمن ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید  ایا فردا مدارس شیراز تعطیل است چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱

اوتادی درباره دستمزدش گفت: «مردم بهتر از هرکسی حقوق من را می‌دانند. شایعات دستمزد بالای من برایم جدید و عجیب بود. اصلا اینطور نیست و فکر می کنم بعضی ها با من خصومت دارند. آقای ودادی هم می تواند این موضوع را تایید کند». او همچنین در یکی از قسمت های برنامه دورهمی که مهمانش بود این شایعه را تکذیب کرد.


دیدگاهتان را بنویسید