مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رونمایی شقایق دهقان از حلقه ازدواجش در مراسم خاکسپاری مادر مارال فرجاد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: شقایق دهقانی وی در 25 مارس 1979 در آلمان به دنیا آمد. شقایق دهقانی او همسر سابق مهراب قاسم خانی است. شقایق دهقانی او یک پسر به نام نوح دارد. شقایق دهقان با انتشار عکسی از خود پس از دو سال جدایی، شایعات ازدواج دومش را تشدید کرد. شقایق دهقانی به نظر می رسد مهراب قاسم خانی رابطه جدیدی را با شقایق دهقان آغاز کرده است. باید دید که این انگشتر نشانه ازدواج جدید دهقانان شقایق است و یا فقط کارکرد تزئینی دارد. در زیر تصویری از شقایق کاران با انگشتری در دست را مشاهده می کنید.

شقایق دهقانی

نام: شقایق

نام خانوادگی: سلجاک

تاریخ تولد: 4.12.1357. در آلمان

همسر: مهراب قاسم خانی

فرزندان: نویان قاسم خانی

بیوگرافی شقایق دهقان

شقایق دهقان یکی از بازیگران زن ایرانی است. همسرش مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه تلویزیون شب های نینتی است که در سریال پاورچین با او آشنا شد. فعالیت اصلی او مهران مدیری در سریال نود شبی است. برجسته ترین و پرطرفدارترین نقش او نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان دکتر به کارگردانی سروش صحت در سال 1390 است.

ازدواج شقایق دهقانی

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سال هاست که با هم زندگی می کنند.

این بازیگر زن دوم مهراب قاسم خانی است و مهراب قاسم خانی از نیروانا یک دختر و از همسر اولش از شقایق دهقان یک پسر داشت.

بیشتر بخوانید  سرمایه گذاران طلا در انتظار خبری مهم

شقایق دهقان از جمله بازیگران طنز تلویزیون است که نقش های طنز او بیشتر در ذهن مخاطبان به یادگار مانده است و مهراب قاسم خانی از نویسندگان معروف سریال های طنز تلویزیونی است که کارهای مشترکی با همسرش دارد.

شقایق دهقانی

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی

شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی زندگی مشترک بدون مرزی داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی زوج ها شدت گرفته و خبر جدایی آنها در فضای مجازی منتشر شده است اما این هنرمند تاکنون جدایی آنها را تایید نکرده است. .

بازیگر شقایق سیسانت

شقایق دهقان بازیگری را از سال 1355 آغاز کرد و در اولین تجربه حضور در تلویزیون به کار کودک و نوجوان پیوست و نقطه شروع بازی او در تلویزیون در سریال قطار ابدی بود.

شقایق دهقانی

سریال پوورچین از نقاط عطف با بازی شقایق دهقان

سریال پورچین محصول 1360 به کارگردانی مهران مدیری نقطه عطفی در زندگی شخصی و هنری شقایق دهقان بود.

این بانوی بازیگر نقش یاسمن در این سریال خوش درخشید و بازی در مقابل هنرمندانی چون مهران مدیری و جواد رضویان به شناخت بیشتر او کمک کرد و در این سریال بود که با مهران قاسمکنی آشنا شد و این آشنایی باعث شد تا آنها ازدواج.

پسر شقایق دهقانی

مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان از همسر اولش صاحب دختری به نام نیروانا شد و پس از ازدواج با شقایق دهقان صاحب پسری به نام نویان شد.

خانواده شقایق دهقانی و تولد در آلمان

وی به دلیل تحصیلات پدرش در گیسن آلمان به دنیا آمد تا اینکه در سه ماهگی به ایران بازگشت و به دلیل شغل پدر شش سال در ساری زندگی کرد.

بیشتر بخوانید  منشأ اظهارات ذوالنوری چیست؟

شقایق دهقانی

داستان شقایق دهقان و همسرش

راستش من قبل از سریال پورچین در نیم و نیم سریال به عنوان نویسنده شبکه جام و جم با مهراب کار کردم اما خیلی به هم نزدیک نبودیم.

او بازیگر بود و مهراب نویسنده سریال مرد پاورچین. او پیشنهاد داد که از آنجایی که با هم نویسنده بودیم و همدیگر را می شناسیم و همدیگر را می شناسیم، اینجا با هم بنویسیم، نوشتیم و بعد ازدواج کردیم.

او فعالیت هنری خود را از 17 سالگی آغاز کرد. زمانی که برای گذراندن اوقات فراغت خود در یکی از کلاس های عروسکی فرهنگسرای امیرکبیر (تابستان 1374) اقدام کرد. دو سال بعد همزمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان توسط معلمی که در آن کلاس با او آشنا شده بود به گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شد معرفی شد. سپس از طریق یکی از همکارانش با گلچهره سجادیجه آشنا شد و با گروه او اجرای جدی داشت. همزمان برای یک برنامه کودک نوشت.

پس از آن به پیشنهاد یکی از مدیران گروه کودک، در سریال او بازی کرد و به این ترتیب کار خود را در تلویزیون با کار در یک گروه کودک آغاز کرد و به قول خودش «عضوی جدایی ناپذیر از خانواده تلویزیون شد. در سیندرلا.

در پاییز 1381 پیشنهاد بازی در سریال طنز پورچین را پذیرفت و پس از آشنایی با مهراب قاسم خانی نویسنده و طراح صحنه این سریال، زندگی مشترک خود را آغاز کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نوح است.


بیشتر بخوانید  ورود بیش از ۴ میلیون زائر به مشهد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *