رونمایی از ماشین لباسشویی چند منظوره LG WashTower، در نمایشگاه IFA 2022



ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از ماشین لباسشویی جدید VashTower Compact خود در نمایشگاه IFA 2022 رونمایی کرد. VashTower جدید یک ماشین کاملاً یکپارچه 2 در 1 است که از دو بخش جداگانه برای شستشو و خشک کردن تشکیل شده است که هر دو واحد با کنترل پنل و هوش مصنوعی پیشرفته تنظیم می‌شوند. . این طراحی باعث صرفه جویی در فضا می شود و برای یک سبک زندگی مدرن بسیار کاربردی است.

WashTower جدید یک راه حل ایده آل برای خانه های کوچک است زیرا فضای کمتری را در خانه اشغال می کند. در مقایسه با WashTower 2019، این دستگاه جدید از نظر عرض و عمق به ترتیب 100 میلی متر و 170 میلی متر کوچکتر است. در ضمن ظرفیت شستشو 13 کیلو و ظرفیت خشک کن 10 کیلو که عالیه. کاهش ارتفاع محصول به میزان 235 میلی متر، امکان دسترسی آسان تر به لباس های خشک کن واقع در نیمه بالایی دستگاه را فراهم کرد. همچنین نصب WashTower Compact در اتاق هایی با سقف کوتاه تر آسان تر است. این مدل با حفظ ظرفیت شستشو، ابعاد کوچک تری دارد و نسبت به مدل های دیگر به فضای نصب کمتری نیاز دارد، در نتیجه فضایی را در آشپزخانه یا رختشویی باز می کند تا بتوانید مواد شوینده، نرم کننده و سایر لوازم لباسشویی را به راحتی نگهداری کنید. آنجا

ال جی

ماشین لباسشویی همه کاره جدید ال جی همچنین دارای طراحی تخت و یکپارچه است که علاوه بر شستشوی عالی، زیبایی براق و مینیمالیستی را به خانه می آورد. یک پنل کنترل که در جلوی دستگاه بین ماشین لباسشویی و خشک کن قرار دارد به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی تمام تنظیمات و عملکردها را از یک مکان مناسب مدیریت کنند. WashTower Compact که در رنگ‌های زیبا، از جمله سبز، بژ، سیاه و سفید موجود است، می‌تواند با انواع طراحی‌ها و دکوراسیون داخلی تطبیق داده شود و به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا خانه خود را مطابق با سلیقه شخصی خود طراحی کنند.

بیشتر بخوانید  رونمایی از نقش عربستان سعودی و امارات در حوادث اخیر تونس - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم

علاوه بر این، مدل ابتکاری و جدید WashTower به لطف فناوری‌های شستشوی پیشرفته، تجربه کاربر و نتایج شستشو را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. با استفاده از فناوری Direct Driver (AI DD) مبتنی بر هوش مصنوعی، این ماشین لباسشویی می تواند مناسب ترین الگوی شستشو (حرکات لباسشویی، دمای آب و زمان چرخه شستشو) را برای هر بار استفاده شناسایی کند و آسیب پارچه را برای طول عمر بیشتر به حداقل برساند. لباس کمک می کند. در همین حال، ویژگی Smart Pairing با همگام سازی تنظیمات خشک کن با ماشین لباسشویی، در زمان و راحتی کاربران صرفه جویی می کند. این کار را با انتخاب خودکار بهترین چرخه خشک کردن بر اساس تنظیمات ظرفیت لباسشویی انجام می دهد. ال‌جی WashTower Compact که از همه لحاظ عملکرد بسیار خوبی دارد، زمان شستشو را با عملکرد Turbo Wash 360 و زمان خشک شدن را با عملکرد پیشگرم کاهش می‌دهد.

ال جی

لیو جائه چئول، رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «WashTower Compact با طراحی سازگارتر با فضا و مجهز به آخرین فناوری‌های AI DD، تجربه کاربری عالی را ارائه می‌دهد. ما همچنان به صحبت‌های مصرف‌کنندگان گوش می‌دهیم و با توسعه دستگاه‌های هوشمند، فناوری و طراحی برای زندگی بهتر در خانه، نیازهای متنوع و متغیر آنها را برآورده می‌کنیم.»

ال‌جی آخرین نوآوری‌های خود مانند WashTower Compact جدید را در غرفه خود (سالن 18، Messe Berlin) در IFA 2022 (2 تا 6 سپتامبر) در برلین، آلمان ارائه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید