مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رونمایی از شوهر جذاب مهراوه شریفی نیا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

مهرآوه شریفی نمی آید او یک بازیگر ایرانی است. مهرآوه شریفی نمی آید وی فارغ التحصیل رشته موسیقی کلاسیک از دانشگاه هنر تهران است. مهرآوه شریفی نیا وی فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان است. عکس زیر به اشتراک گذاشته شده است مهرآوه شریفی نیا می بینید. عکس جدیدی از مهراورا شریفی نیا در کنار مردی عجیب و غریب که در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشته بود، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

مهرآوه+شریفی+نیا (1)

بیوگرافی مهرآوه شریفی نیا

مهراوه شریفی در نهم فروردین 1360 در تهران به دنیا آمد. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان هر دو بازیگر هستند و یک خواهر کوچکتر بازیگر به نام ملیکا دارد. مهرآوه شریفی نیا تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی، پس از اخذ مدرک ریاضی و فیزیک ادامه داد و در همان رشته از دانشگاه هنر تهران فارغ التحصیل شد.

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از 8 سالگی در فیلم دزد عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش آغاز کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش به ایفای نقش پرداخت و اکنون یکی از بهترین هاست. معروف بازیگران موفق و محبوب درگیر است. همچنین، او در حال حاضر یکی از بهترین پیانیست ها به حساب می آید.

جدایی پدر و مادر مهرآوه شریفی نیا

بیشتر بخوانید  میرزازاده مدال برنز را هدف گرفته است

پدر و مادر مهرآوا شریفی نیا چند سال پیش از هم جدا شدند و مادرش پس از طلاق با فرد دیگری به نام محمد کریمی ازدواج کرد. مهراوه و خواهر کوچکترش ملیکا شریفینی پس از جدایی پدر و مادرشان به زندگی با پدر ادامه دادند.

مهرآوه شریفی نیا

عروسی مهرآوه شریفی نیا

مهرآوه شریفی نیا مجرد و مجرد است. تا به حال شایعات مختلفی در مورد ازدواج او با پوریا پورسرخ شنیده می شد که واکنش منفی هر دو هنرمند را در پی داشت و آقای پورسرخ می گوید کیمیا شبیه خواهرش است. خواهر کوچکترش البته در سال 1385 در سن 19 سالگی با امیررضا طلاچیان که مهندس صنایع است ازدواج کرد.

دلیل ازدواج نکردن با مهراوه شریفی نیا

مهران مدیری در برنامه دورا حامی با این سوال مواجه شد که متاهل هستید؟ کسی شما را نمی گیرد؟ مهرآوه شریفی نیا با خنده پاسخ داد و گفت: شوهر گیر نمی دهد. مدیر مجداد پرسید این ماه 35 ساله می شوید چرا ازدواج نمی کنید؟ مهرآوه شریفی نیا باز هم با خنده گفت: «شوهر خوبی پیدا نمی کنی. در اینجا مدیر پرسید: به چه کسی می گویند شوهر خوب؟ مهراوه شریفی نیا گفت: آنقدر درگیر کار بودم که تا الان به آن فکر نکرده بودم.

مهرآوه شریفی نیا

جنجال انتشار عکس های خصوصی مهراوه شریفی نیا

بعد از سریال کیمیا، انتشار عکس های جنجالی و برهنه او به حاشیه رانده شد، میزان انتقادات مردم به حدی بود که او چندین ماه شبکه اجتماعی خود را تعطیل کرد. او در مصاحبه ای اعلام کرد که گوشی اش هک شده و عکس ها لو رفته است.

بیشتر بخوانید  شکایت کرمانشاهی از یکی از اعضای نیمکت گل گهر بلافاصله پس از دیدار با تراکتور - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

مهرآوه شریفی نیا در واکنش به این شایعات با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: سرقت مسلحانه بانک یا دستکاری در عکس ها و پرونده های شخصی چه فرقی دارد. صفحه اینستاگرام من را مجبور کرد بخش هایی از زندگی ام را با شما به اشتراک بگذارم، اما همیشه در تمام تصاویر عمومی قوانین، باورها و ارزش های خودم و جامعه را در نظر می گرفتم.

متاسفانه حدود 6 سال پیش شخصی تعدادی از عکس های کاملا خصوصی من را در اینترنت پخش کرد و افراد دیگری با دستکاری این عکس ها به این فضا دامن زدند. آن موقع سکوت کردم تا حاشیه ای ایجاد نشود. اما آن شخص بیمار و کسانی که عکس ها را به اشتراک گذاشتند، حساب خود را مدیون خدا هستند که همه ما را می شناسد و مراقب است.

من تعجب می کنم که از کلمه کشف حجاب استفاده می شود، استفاده از کلمه کشف حجاب برای عکس های خصوصی من که بدون رضایت من منتشر می شود درست و منصفانه نیست. ای کاش در قضاوت هایمان بیشتر مراقب بودیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *