روند صعودی واکسیناسیون تاج در گیلان


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، شورای قضایی گیلان امروز با ارسلان سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار کرد.

در این جلسه ارسلان سالاری با اشاره به کاهش پروتکل های بهداشتی در گیلان گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در استان از 80 درصد قبلی به حدود 40 درصد افزایش یافته است که بسیار نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تملک زمین گیلان توسط خارجیان افزود: این موضوع همیشه باعث می شود شاهد حضور بی سابقه مسافران و گردشگران در گیلان باشیم ، مانند حضور پنج میلیون مسافر در طول نوروز در این استان “

وی با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی و واحدهای مراقبت های ویژه در استان گفت: با وجود توسعه زیرساخت های پزشکی ، تخت های بیمارستانی در حال پر شدن است.

سالاری با اشاره به اجرای سند ملی واکسیناسیون ویروس کرونا وی در گیلان گفت: خوشبختانه فرایند واکسیناسیون با مشارکت سپاه و دیگر گروه ها افزایش یافته است ، اما همه دستگاه های اجرایی باید به تسریع واکسیناسیون افراد در دانشگاه کمک کنند.

وی از ادامه حمایت مجموعه قضایی گیلان در بحران تاج توسط مدافعان سلامت استان تقدیر کرد و افزود: از اولین روز شیوع ویروس کرونا ، ما همیشه شاهد حمایت کل قوه قضاییه در استان به ویژه در زمینه تامین تجهیزات مصرف کننده بوده ایم. و سرمایه برای دانشگاه “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با سپاه و بسیجی وی استان را به عنوان نمونه ای در دوران بحران کرونر قلمداد کرد و گفت: سپاه از همان ابتدا در زمینه کنترل و کنترل ویروس کرونا با دانشگاه ارتباط نزدیک داشت و مدت ها پس از تزریق واکسن همکاری کردیم. ” حالت خوبه بنابراین ، گیلان اکنون با کمک سپاه دارای بالاترین میزان تزریق واکسن در کشور است.

بیشتر بخوانید  مهدی چمران از بیمارستان مرخص شد

از ظرفیت مساجد برای واکسیناسیون استفاده کنید
قاضی ارشد گیلان در این نشست همچنین از تلاش های خستگی ناپذیر قدردانی کرد قاب بهداشت استان گفت: قوه قضائیه همواره همراه و دستیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده و از وظایف آن نیز حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی با اشاره به تلاش های دانشگاه علوم پزشکی گیلان در اجرای سند ملی واکسیناسیون تاج ، افزود: باید از تمام توان بخش دولتی و همچنین مردم برای واکسیناسیون بهتر و سریعتر انجام می شود. “

وی با بیان اینکه ظرفیت بهداشتی واکسیناسیون با این حجم محدود است و همه باید در این زمینه همکاری کنند ، گفت: از ظرفیت مساجد و نمازخانه ها برای اجرای سند ملی واکسیناسیون استفاده شود.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناکارآمد ساختن سیستم در زمینه واکسیناسیون عمومی ، گفت: شبکه های معارض علاوه بر تلاش برای بی اثر ساختن واکسن ایرانی ، دائما در تلاش هستند تا واکسیناسیون کرونر را بی اثر کند.

رئیس دادگستری گیلان همچنین از آزار و شکنجه مجدد رئیس دانشگاه علوم پزشکی در گیلان تقدیر کرد و افزود: در استان گیلان مدیری مانند شما که مدام مشغول و مطالبه گر است به ندرت دیده می شود.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید