روند رو به رشد بستری و موارد مثبت نگرانی تاج در کهگیلویه و بویراحمد


روند رو به رشد بستری و موارد مثبت نگرانی تاج در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا / کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش تعداد بیماران ویروسی کرونا در استان کهگیلو و بویراحمد خبر داد.

“دکتر پرویز یزدان پناه” افزود: هم اکنون 257 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 122 نفر به طور قاطع بیمار هستند و 15 نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی افزود: در 4 ساعت گذشته حدود 2 بیمار کرونر در بیمارستان بستری شده اند که روند رو به رشدی در بیمارستان بستری است و موارد مثبت نگران کننده است ، در برخی مناطق استان مانند سی سخت و روستاهای اطراف بیشتر درگیری و بستری شدن در خانواده ، که نشان دهنده درگیری با تاج هند است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می گوید: از بین تعداد کل بیماران ویروسی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
گزارش شده است که 51،522 نفر بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه خاطرنشان کرد: از 613 نمونه PCR به دست آمده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ، حدود 2٪ مثبت بود که بیشترین مثبت در شهرستان های بویراحمد ، گچساران و بهمئی بود. همچنین ، از 351 نمونه آزمایش سریع ، 25٪ مثبت بودند. و آنها عمدتا در ولسوالی های گه ساران ، کهگیلو و بهمئی هستند. تعداد موارد مثبت در نمونه های امروزی بیش از 2 مورد است که جای نگرانی دارد و در روزهای آینده تخت های بیمارستان احتمالاً مملو از بیماران خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای كنترل بیماری عروق كرونر قلب از نوع دلتا ، باید به میزان متوسط ​​پایبندی به پروتكل های سلامت انسان حدود 90 درصد افزایش یابد.
به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوی ، وی خاطرنشان کرد: دلتا کرونا یکی از خطرناک ترین انواع ویروس کرونا است که به راحتی گسترش می یابد و می تواند باعث مرگ های بسیاری شود همچنین دانشگاه علوم پزشکی یاسوی. کل استان هشدار داده است. “و از مردم می خواهد تا با شرکت و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی ، عدم شرکت در جلسات ، فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک به کنترل بیماری و جلوگیری از مرگ و میر بعدی کمک کنند.

بیشتر بخوانید  احتمال تشدید تنش در خاورمیانه وجود دارد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید