روند دفع اموال هرمزگان سرعت می گیرد



مهدی فاطی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیشترین مقدار کالا در بندر شهید رجایی واقع شده که شامل انواع کالاهای بادوام ، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای تولید و مواد اولیه است.

وی ادامه داد: “یک کارشناس املاک در اجرای تصمیمات سازمان تعزیرات حکومتی ، یک متخصص در دادگاه ها و یک قاضی و 9 کارشناس پزشکی قانونی در این بخش مستقر هستند و انتظار می رود این اقدامات تا دسامبر امسال بسیار زیاد باشد. سال “تهیه کالاهای متروکه و قاچاق.

وی افزود: ورود تخصصی دادگستری در موضوع تعیین تکلیف کالاهای رسوبی به ویژه کالاهای رسوبی در بندر شهید رجایی اقدام مناسبی است که باید مورد تشکر قرار گیرد.

مدیر کل املاک مالکیت هرمزگان خاطرنشان کرد: تحویل سریع کالا یکی از اقدامات ضروری است که باعث کاهش فشار روحی و روانی بر کارمندان اداره انحصار املاک عمومی به عنوان متولیان خزانه داری می شود.

وی سال گذشته به ایرنا گفته بود که مسئولیت سایر سازمانها برای نگهداری اموال قاچاق پس از تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 1992 به سازمان املاک منتقل شد اما این قانون منبع زیرساخت ها ، مالی و منابع انسانی. اجرای قانون در نظر گرفته نمی شود.

بیشتر بخوانید  حذف ایران از تیم منتخب آسیا! | ای اف سی 11 بازیکن برتر این هفته را معرفی کرد

دیدگاهتان را بنویسید