روند اخراج ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در شهر ری انجام شد – اخبار استان تهران – اخبار استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اشعه ، حسین توکلی کاجانی ، امشب در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی شهر ری ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهید وحید زمانی نیا ، شهید ری ری ، اظهار داشت: شهر ری همیشه شهر طلایی در پیروزی بوده است. مدال های ورزشی در دهه های اخیر. این یکی از افتخارات این شهر در کنار تمدن تاریخی و وجود شهدای گرانقدر است که تأثیر خوبی در رشد و توسعه منطقه خواهد داشت.

وی افزود: وجود ظرفیت ارزشمند و در نظر گرفتن قهرمانان در این شهرستان باعث رشد سرانه ورزش در برنامه توسعه و کشتی به عنوان یکی از موتورهای توسعه در ری شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: در شهرستان ری زیرساخت های ورزشی تا حدودی فراهم شده و گسترش یافته است که این امر جوانان این شهر را تحت تأثیر قرار داده است.

توکلی همچنین تصریح کرد: در شهر ری ما باید چندین رشته ورزشی را به صورت حرفه ای انجام دهیم ، بنابراین در این منطقه آماده شرکت در ساخت 2 ورزشگاه هستیم.

وی ادامه داد: خانه کشتی در منطقه بهشتی با کمک شهرداری تهران احداث می شود ، زیرا وام اصلی تأمین شده است اما کمبود کمک در واگذاری زمین پروژه را متوقف کرده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری همچنین تأکید کرد: وقتی تلاش می کنیم آسیب های اجتماعی در ری کاهش یابد ، به طوری که متولیان امر بدانند ورزش در مناطق جنوبی تهران درآمد ندارد.

نصرالله پاریچهر با اشاره به تلاش مداوم ورزشکاران برای کسب افتخار گفت: ورزشکاران ماه ها یا حتی بیشتر در اردوهای تیم های ملی می گذرانند و مشکلات زیادی را برای قهرمانی تحمل می کنند و اکنون در این رقابت حساس المپیک و پارالمپیک هستند. “اینها را پشت سر بگذارید روزهای حساس با ورزشکاران و امید به پیروزی این ورزشکاران سخت کوش.

بیشتر بخوانید  تعطیلی شنبه ۲۵ آذر | فردا، شنبه ۲۵ آذر بین‌التعطیلین شد؟

وی با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع بیماری عروق کرونر قلب ، افزود: در این دوره از بازی های المپیک و پارالمپیک به دلیل شرایط ناشی از بیماری عروق کرونر قلب ، پیگیری صحیح ورزشکاران امکان پذیر نیست و امیدواریم همه ورزشکاران ما با سلامتی مسابقات را پشت سر گذاشته اند. “و آنها را افتخار کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین گفت: شهر ری از گذشته یک شهر المپیک بود و اکنون حضور ورزشکاران المپیکی از ری نشان دهنده ادامه مسیر المپیک و پارالمپیک در ری است.

پاریچر تأکید کرد: در استان تهران به دلیل کمبودها و ضعف های موجود ، اما اقدامات پیگیری لازم انجام شده و در 10 رشته المپیک و پارالمپیک نمایندگان خواهیم داشت.

در پایان این مراسم ، وحید نوری ، سعید داورپانا ، حمیده عباسعلی و سامانه هوشقدم ، ورزشکاران و مربیان ارزشمند ری سیتی ، با حضور حسین توکلی کیانی ، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه استان به بازیهای المپیک 2020 توکیو اعزام شدند. ری ، نصرولا پریچه مدیر کل ورزش و جوانان در تهران ، پدر شهید ، از حرم وحید زمانی نیا ، یک ورزشکار ، شهید در شهر ری و سایر مقامات دفاع کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید