مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روش کدگذاری معتادان اعلام شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در طرح جدید معتادان به زودی رمزگذاری خواهند شد. معتادان کدگذاری شده به راحتی قابل تشخیص هستند. اطلاعات مربوط به معتادان محرمانه باقی می ماند.

بسیاری از کسانی که آلوده شده اند و می خواهند نجات یابند، ممکن است علاقه ای به درج اطلاعات خود نداشته باشند، که به صورت کاملا محرمانه انجام می شود.

و در حالی که اخیراً اخباری مبنی بر راه اندازی «سامانه غربالگری هوشمند معتادان متجاهر» تا پایان سال منتشر شده بود، معاون مبارزه با مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر می گوید: ضمن رعایت اصل «محرمانه بودن» در همه سیستم ها در مرحله اول غربالگری از مراکز اجباری ترک اعتیاد آغاز می شود (ماده 16).

محمد جمالو بیان کرد: غربالگری هوشمند در چند مرحله تعریف می شود. مرحله اول مربوط به مراکز ماده 16 (مرکز ترک اعتیاد و بازداشتگاه معتادان متجاهر و کلیه دستگیرشدگان به عنوان معتاد) است که در این سامانه مورد توجه قرار گرفته اند، بنابراین فعلاً نمی خواهیم به هنر مراجعه کنیم. 15 کمپ ترک اعتیاد (مرکز ترک اعتیاد معتادان خودشناس).

وی ادامه داد: اعتیاد در جامعه ما جرم و ننگ محسوب می شود. بسیاری از کسانی که آلوده شده اند و می خواهند نجات یابند، ممکن است علاقه ای به درج اطلاعات خود نداشته باشند، که به صورت کاملا محرمانه انجام می شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: اصل محرمانگی در همه دستگاه ها رعایت می شود و رعایت شده است و این امر در فاز اول در مراکز ماده 16 اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید  به تابلوی محیط زیست ضربه بزنید!

جمالو در پاسخ به این سوال که چه مشخصاتی در این سامانه ثبت می شود؟ وی گفت: سیستم غربالگری بر اساس ویژگی های بیولوژیکی کار می کند. یعنی فردی که به عنوان معتاد وارد مرکز غربالگری می شود تحت اسکن عنبیه قرار می گیرد تا مشخصات او با یک کد منحصر به فرد ثبت شود و فرد خود را با آن کد معرفی کند. حرکت کن.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *