روش پوتین برای محافظت از خود در برابر وحشت / محافظان با زره بدن و تپانچه های قدرتمند



بادیگاردهایی با زره بدن و تپانچه‌های قدرتمند، همه مشابه و آزمایش‌کننده‌های مواد غذایی، تنها بخشی از راه‌هایی هستند که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای محافظت از خود در برابر قاتلان و توطئه‌گران احتمالی گزارش داده است.

به گزارش نیویورک پست، تهدیدهای احتمالی پوتین 69 ساله روز پنجشنبه پس از اظهارات سناتور آمریکایی لیندسی گراهام آشکار شد.

وی از اطرافیان پوتین خواست تا رئیس جمهور روسیه را به دلیل حمله به اوکراین ترور کنند و از عواقب بعدی برای روسیه جلوگیری کنند.

اما پوتین، یک عامل سابق KGB که از زمان به قدرت رسیدن در سال 2000 در قدرت بوده است، به نظر می رسد که نگران امنیت و سلامت خود است و به خوبی از خود در برابر قاتلان دفاع می کند. همانطور که جلسات او نشان می دهد، او به هر قیمتی از احتمال ابتلا به کووید-19 اجتناب می کند.

عکس‌های اخیر او را نشان می‌دهد که با رهبران جهان و حتی مشاورانش در دو طرف میزهای بسیار طولانی ملاقات می‌کند تا بین آنها حداقل 20 فوت فاصله ایجاد کند.

به گزارش اکونومیست، محافظان پوتین – که خود را “مرد مسلح” می نامند – شامل یک واحد ویژه از سرویس امنیت فدرال روسیه (FSO) است که قدمت آن به سال 1881 باز می گردد. زمانی که امپراتور الکساندر سوم پس از کشتن پدرش با پرتاب بمب، در حلقه نگهبانان از خود دفاع کرد.

بسیاری از آنچه در مورد سرویس امنیتی ریاست جمهوری فاش شده است از وب سایت Beyond Russia که توسط TV Novosti اداره می شود، آمده است. عملیاتی که توسط دولت تامین می شود و بر شبکه تبلیغاتی RTT نیز نظارت دارد.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

این وب سایت می گوید که محافظان پوتین به دلیل ویژگی هایی مانند «روانشناسی عملیاتی»، استقامت بدنی و توانایی مقاومت در برابر سرما و عرق نکردن در گرما انتخاب شده اند.

پوتین چگونه از خود در برابر ترور و توطئه محافظت می کند؟
گویا برای محافظت از پوتین و حمل تپانچه های روسی SR-1 Vektor کالیبر 9 میلی متری کیسه های مخصوصی ساخته شده بود که پر از گلوله است.

به گزارش ایندیپندنت، قبل از سفر پوتین، تیم های پیشرفته ماه ها قبل مقصد او را شناسایی کردند، احتمال واکنش مردم را بررسی کردند و حتی بررسی کردند که آیا این منطقه تحت تاثیر آب و هوای بد یا بلایای طبیعی قرار گرفته است. هر جا که او باید باشد، آنها در حال بازرسی هستند، پارازیت‌ها برای جلوگیری از انفجار از راه دور بمب‌ها قرار می‌گیرند، و تکنسین‌ها به صورت الکترونیکی تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌ها را در منطقه نظارت می‌کنند.

پوتین در طول مسیر در حال رانندگی در کاروانی از وانت های زرهی سنگین حامل یک اپراتور ویژه نظامی مجهز به AK-47، نارنجک انداز ضد تانک و موشک های ضد هوایی است. هنگامی که او در انظار عمومی قرار می گیرد، توسط چهار نگهبان احاطه می شود که از محافظانش شروع می شود، دیگران در میان جمعیت پنهان شده اند و تک تیراندازهایی که روی پشت بام های اطراف نشسته اند.

در سال 2018 لحظه ای که مبارز معروف کانر مک گرگور دست خود را دور شانه های پوتین انداخت از تلویزیون پخش شد. ویدئویی که در یوتیوب منتشر شده نشان می دهد مردی به او اشاره می کند تا بایستد. این باعث شد که این ورزشکار به سرعت دست خود را بلند کند و از شرم دستانش را جمع کند.

بیشتر بخوانید  757 کیلوگرم گوشت و مرغ در لواسان و فشم توزیع شد

گروه حفاظتی پوتین همچنین دارای اختیارات گسترده ای از جمله استراق سمع الکترونیکی، بازکردن نامه ها، بازرسی خانه ها، توقیف خودروها و دستگیری و بازجویی از مظنونان در عملیات و تحقیقات خود است.

قرار است محافظان پوتین بعد از 35 سالگی جایگزین شوند، اما می‌توانند با وظایف جدیدی مانند فرمانداران منطقه، وزرای فدرال، فرماندهان سرویس‌های ویژه و روسای دفاتر ریاست جمهوری پاداش بگیرند.

کشف روزنامه مستقل روسی نوایا گازتا در سال 2018 و گزارش پروژه جرایم سازمان یافته و فساد نشان می دهد که چگونه یک مزرعه بزرگ طیور دوران شوروی در خارج از مسکو تصرف شد و زمین گرانبهای آن بین افسران عالی رتبه FSO و نیروهای امنیتی ریاست جمهوری تقسیم شد. شد. بر اساس این گزارش، در میان کسانی که از این کلاهبرداری سود بردند، سه محافظ سابق پوتین بودند که او را در سفر رسمی به هلسینکی فنلاند در سال 1999 همراهی کردند.

راشا بیان در گزارش سال 2016 به شایعات طولانی مدت در مورد استفاده از “جایگزینی” گهگاهی برای ولادیمیر پوتین اشاره کرد.

به گفته بنیانگذار کلاب سرآشپزها، که اعضای آن برای سران کشورها و پادشاهان سراسر جهان غذا می پزند، پوتین همچنین قبل از سرو هر وعده غذایی را مسئول می کند تا مطمئن شود که مسموم نشده است. جیل براگارد در سال 2012 به تلگراف گفت: “هنوز تست کننده های غذا وجود دارد، اما فقط در کرملین، جایی که دکتر همه چیز را با آشپز چک می کند.”

دیدگاهتان را بنویسید