مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روشی جدید برای درمان میگرن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دانشمندان انگلیسی بر این باورند که مالیدن ژل ضد التهابی روی لثه می تواند در کاهش دردهای میگرنی موثر باشد. این ژل بر اساس دارویی است که قبلا برای درمان درد مفاصل و کمر تهیه شده است.

آزمایشات روی تعداد زیادی از بیماران میگرنی نشان می دهد که این ژل در پیشگیری و درمان سردردهای میگرنی بسیار موثر بوده است.

تحقیقات قبلی نشان داده است که این ژل را می توان یک بار در روز به مدت سه ماه استفاده کرد درمان میگرن کمک. دانشمندان بر این باورند که این ژل در انتقال سیگنال ها از طریق عصب کلیدی داخل لثه اختلال ایجاد می کند و در نتیجه سردردهای میگرنی را تسکین می دهد.

تقریبا 17 درصد از مبتلایان به میگرن آنها سالانه بیش از 40 حمله را تجربه می کنند. علائم بیماری سردردهای شدید معمولا در یک طرف سر ایجاد می شود و همچنین می تواند علائمی مانند سرگیجه و حالت تهوع را ایجاد کند.

در برخی دیگر از انواع میگرن، علائم بصری ممکن است ظاهر شود، مانند نقطه کور یا چشمک زن. تشنج می تواند در هر جایی رخ دهد، معمولا بین 4 ساعت تا 3 روز.

روشی جدید برای درمان میگرن

این حملات می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله روشنایی برخی غذاها باشد. اگرچه علت درد میگرنی هنوز کشف نشده است، اما تغییراتی در جریان خون ایجاد می شود تنگ شدن رگ های خونی در این بین تأثیر زیادی دارند.

تصور می شود که عصب سه قلو که عصب مهمی در سر و صورت است نقش مهمی در انتقال دردهای میگرنی ایفا می کند، به همین دلیل دانشمندان معتقدند که اختلال در عملکرد این عصب می تواند به کاهش درد در افراد مبتلا به میگرن کمک کند.

بیشتر بخوانید  تغذیه در دوران یائسگی، معرفی بهترین مدل رژیم غذایی زنان یائسه

بر این اساس، شما می توانید از این استفاده کنید ژل می تواند درد میگرن را تسکین دهد و بیماران را از دردهای طولانی مدت و آزار دهنده رها کند.


منبع: ایران شیرین


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *