روسیه 320 سلاح جدید را در سوریه آزمایش کرده است



به گزارش RIA Novosti ، وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در جلسه با کارکنان شرکت هلیکوپتر روسی “روسیه Tortol” گفت که ارتش روسیه بیش از 320 سلاح جدید از جمله بالگردهای تور تور روسیه را آزمایش کرده است و تغییرات جدی در آن ایجاد شده است. ساخته شده در این بالگردها.

وی خاطرنشان کرد: این بالگردها در عملیات ضد تروریستی در سوریه دستخوش تغییرات اساسی شده اند و حداقل تسلیحات این بالگردها توسعه بیشتری یافته است.

وزیر دفاع روسیه در مورد توسعه سلاح های ویژه نصب شده در هلی کوپترها گفت که سلاح های دوربرد برای ایمن سازی هلی کوپترها از سیستم های دفاع هوایی و سلاح های ضدهوایی مورد نیاز است.

شویگو گفت: “امروز ما سلاح هایی داریم که از طریق عملیات نظامی در سوریه به دست آمده است.”

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ارتش روسیه را پیشرفته ترین ارتش جهان خواند.

نیروهای روسی که از اکتبر 1994 در عملیات ضد تروریستی در سوریه شرکت داشتند ، به دستور پوتین در ژانویه 1995 این کشور را ترک کردند. در حال حاضر تعداد کمی از نیروهای روسی در سوریه حضور دارند.

به گفته وزارت دفاع روسیه ، بیش از 87000 تروریست در جریان عملیات ضد تروریستی در سوریه کشته شدند که 830 تن از فرماندهان آنها بودند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اخیراً درباره عملیات ضد تروریستی روسیه در سوریه گفت: “در تصمیم گیری من به منافع ملی روسیه توجه کردم.”

پوتین به ایرنا گفت: “منظور من از اتخاذ چنین تصمیماتی ، سفر هوایی نیست ، بلکه شرکت در عملیات ضد تروریستی در سوریه است. در وهله اول ، من به علایق و انزجار خود توجه نمی کنم.” بلکه من به منافع ملی روسیه نگاه می کنم.

بیشتر بخوانید  وضعیت اسفبار کیفیت آب آشامیدنی در اهواز + فیلم

وی افزود: تجربه سالهای اخیر نشان داده است که این تصمیمات (اجرای عملیات ضد تروریستی روسیه در سوریه) صحیح است. در آن زمان فهمیدیم که تهدید تروریستی از طرف سوریه در حال افزایش است زیرا گروه های مسلح غیرقانونی تقریباً تمام سوریه را غصب کرده و مواضع خود را تقویت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید