مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روسیه 3000 دلار حقوق برای استخدام پرسنل نظامی در نظر می گیرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، ارتش روسیه با ارسال کامیون های متحرک به مناطق مختلف این کشور و ارائه دستمزدی نزدیک به سه هزار دلار در تلاش است تا سربازان خود را به جبهه های اوکراین جذب کند.

اگرچه نزدیک به هفت ماه از آغاز تهاجم نظامی به اوکراین می گذرد، روسیه همچنان جنگ در این کشور را «عملیات نظامی ویژه» می نامد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکنون از اعلام حکومت نظامی و بسیج عمومی برای جنگ در جبهه ها خودداری کرده است.

ارتش روسیه از 25 مارس، یک ماه پس از حمله به اوکراین، آمار تلفات را به روز نکرده است. با این حال، تلاش ارتش این کشور برای جذب نیرو با استفاده از کامیون های متحرک و مشوق هایی مانند دستمزد نزدیک به سه هزار دلار نشان از افزایش تلفات در خط مقدم دارد.

در حالی که روسیه و اوکراین از انتشار آمار تلفات نظامی خودداری می کنند، آژانس های اطلاعاتی غربی بر این باورند که ده ها هزار نفر از هر دو طرف مجروح یا کشته شده اند.

اوکراین بر خلاف روسیه از ابتدا همه مردان را با اعلام وضعیت جنگی دعوت به حضور در جبهه های جنگ کرد. مقامات استخدام ارتش روسیه می گویند هر مرد روسی یا خارجی بین سنین 18 تا 60 سال که 8 پایه تحصیلی را گذرانده باشد، می تواند به خط مقدم در اوکراین اعزام شود.

حداقل حقوق ماهانه مزدوران روسی 160000 روبل (حدود 2700 دلار آمریکا) است. این رقم سه برابر بیشتر از حداقل دستمزد در روسیه است.

به گفته مسئولان کامیون های جذب نیرو در ارتش روسیه، تمامی داوطلبانی که به جبهه های اوکراین اعزام می شوند، برای مدت معینی با قراردادی سه یا شش ماهه آموزش خواهند دید.

بیشتر بخوانید  گزارش هواشناسی از وضعیت هوای امروز و فردا تهران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *