روسیه پرونده جنایی علیه اوکراین را آغاز کرده است



کمیته تحقیقات روسیه اعلام کرد که این مرد با نام اختصاری E پس از درگیری در دوم مارس در اوکراین در حالی که به شدت مجروح شده بود دستگیر می شود. این سرباز در 1 آوریل 2022 پس از تبادل اسرا به روسیه بازگشت.

کمیته همچنین اعلام کرد که در آن دوره چندین بار توسط ارتش و افرادی که صورت خود را پوشانده بودند مورد بازجویی قرار گرفت و چندین بار با مشت و آجر و اسلحه مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

این کمیته همچنین به هیچ مدرکی در وب سایت خود اشاره نکرد.

اوکراین همچنین اعلام کرد که تمام اطلاعات مربوط به رفتار با اسیران جنگی را بررسی خواهد کرد، نقض قوانین مربوط به اسیران جنگی را بررسی خواهد کرد و اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد.

کمیته تحقیقات روسیه همچنین حکم داده است که رفتار با این سرباز نقض کنوانسیون ژنو است که سوء استفاده از اسیران جنگی را ممنوع می کند.

این کمیسیون همچنین علیه افراد ناشناس پرونده های کیفری را آغاز کرده است و مشخص نیست که چگونه قصد دارد افراد دخیل را تحت نظر داشته باشد یا آنها را بازخواست کند.

این پرونده پس از محکومیت گسترده بین‌المللی روسیه به دلیل جنایات جنگی و شواهدی مبنی بر کشته شدن غیرنظامیان اوکراینی در نزدیکی بوچا و دفن شدن برخی از آنها در گور دسته جمعی در شهر صورت می‌گیرد.

کی یف دولت مسکو را به دست داشتن در جنایات جنگی و نسل کشی متهم کرده است. با این حال، مسکو می‌گوید که شواهد منتشر شده از وقایع بوچا “کاذب” است.

بیشتر بخوانید  درختچه‌های آپارتمانی بلند و زیبا | گیاهان مناسب خانه هایی با سقف های بلند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید