روسیه مانورهای شبانه برد بلند بمب افکن های راه دور راهبردی را آغاز می کند – اخبار اروپا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم به گفته آژانس “تاس” ، وزارت دفاع روسیه امروز (سهخلبانان بمب افکن استراتژیک دوربرد کشور توپولوف -95 ام اس پروازهای مسافت طولانی با دید کم را به عنوان بخشی از مانورهای تاکتیکی تابستان انجام دادند.

بر اساس این اطلاعات ، در طی این مانورهای شبانه ، خدمه پرواز وظایف مربوط به عقب انداختن هواپیما ، عملیات سوخت گیری ، استفاده از فن آوری های خودکار و ویژه در هنگام حملات فرضی دشمن و پرتاب فرضی موشک های کروز را با موفقیت انجام دادند.

این مانور تحت فرماندهی مستقیم مرکز نظامی خاور دور روسیه قرار دارد و تا 9 ژوئیه (18 ژوئیه) ادامه خواهد داشت.

تحویل 200 فروند هواپیمای ترابری نظامی به وزارت دفاع روسیه

در خبرهای دیگر ، وزارت دفاع روسیه و نهادهای نظارتی آن ، از جمله وزارت شرایط اضطراری ، طبق دستور دولت ، به زودی حدود 200 هواپیمای حمل و نقل نظامی IL-1112B دریافت می کنند.

در همین حال ، منابع خبری ارتش ادعا می کنند که کشتی بزرگ ضد زیردریایی “دریاسالار چابانینکو” که در نوع خود بی نظیر است ، پس از یک تعمیر اساسی مدت طولانی و مجهز به تجهیزات تسلیحاتی جدید از جمله موشک های کروز ، به ناوگان خواهد پیوست. روسیه می پیوندد.

براساس این اطلاعات ، قابلیت های جدید این کشتی در حال حاضر در حال ارزیابی است و به زودی به ناوگان دریای شمال تحویل داده می شود.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  جزئیات اجرای طرح کالابرگ برای 3 دهک کم‌درآمد

دیدگاهتان را بنویسید