روسیه در اوکراین با ناتو می جنگد



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون رئیس جمهور روسیه می گوید که روسیه «قطعاً» با ناتو در اوکراین می جنگد و نه با خود اوکراین.

به گزارش RT، سرگئی کرینکو، معاون رئیس دفتر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی در مجمع دانشمندان جوان علوم سیاسی روسیه گفت که رهبری اوکراین مردم خود را فروخت تا به نام ناتو علیه روسیه بجنگند.

وی افزود: کشورهای غربی از مرگ اوکراینی ها تا زمانی که منافع آنها را تامین می کند، ناراحت نمی شوند. ما به خوبی می دانیم که در خاک اوکراین با اوکراین نمی جنگیم و قطعاً با مردم اوکراین نمی جنگیم.

کرینکو گفت: «کل بلوک ناتو در اوکراین در حال جنگ با روسیه در اوکراین توسط اوکراین است. وی دولت کی یف را مسئول خشونت دانست و آن را متهم کرد که اجازه می دهد کشور و مردم آن قربانی «رویروی اساسی جامعه غربی علیه روسیه» شوند.

وی تصریح کرد: ناتو از جنگ با روسیه “تا آخرین اوکراینی” آنطور که می گویند بدون تردید خوشحال خواهد شد. چرا که نه؟ آنها از این موضوع ناراحت نیستند.

کرینکو در این ویدئو کنفرانس به حضار گفت که بن بست بین روسیه و غرب بسیار بیشتر از درگیری در اوکراین است. تحریم‌های اقتصادی بی‌سابقه‌ای که توسط ایالات متحده و متحدانش علیه مسکو اعمال شد و «حملات روانی» به مسکو نیز بخش‌های اساسی درگیری هستند.

او با استناد به اسناد طبقه بندی شده غربی گفت که مخالفان مسکو در تصمیم گیری درباره واکنش خود به اقدام نظامی روسیه در اوکراین اشتباه کرده اند.

بیشتر بخوانید  مقایسه بازیگری پروانه معصومی با گوگوش | مسعود فروتن در برنامه ای کاش بازیگری پروانه معصومی با گوگوش مقایسه کرد +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید