روسیه به کیف نزدیک شده است



وزارت دفاع آمریکا صبح روز جمعه اعلام کرد که سربازان بیشتری را به اروپا و بخش شرقی ناتو می فرستد.

یک مقام ارشد پنتاگون گفت: «نیروهای اضافی که عازم آلمان هستند ممکن است در سایر نقاط اروپا مستقر شوند. روسیه بیش از 160 موشک بالستیک و کروز به اهدافی در اوکراین شلیک کرد.

وی گفت: «روسیه نیروهای بیشتری را در خارکف مستقر کرده است و جنگ در آنجا ادامه دارد. «نیروهای روسی هنوز مراکز اصلی پرجمعیت را که برای تقویت کنترل بر اوکراین ضروری می دانند، تحت کنترل نگرفته اند.

وی گفت: «روسیه به طور کامل از قابلیت‌های سایبری نظامی خود استفاده نکرده است و مشخص نیست که چرا از این امر امتناع کرده است. تهاجم روسیه به اوکراین با سه محور اصلی شمال، جنوب و شرق ادامه دارد. «هیچ مدرکی دال بر اینکه نیروهای روسی کنترل اودسا را ​​به دست گرفته اند یا به اوکراین حمله کرده اند وجود ندارد.

یک مقام ارشد پنتاگون که نخواست نامش فاش شود گفت: برآورد ما حاکی از دخالت 75 بمب افکن روسی در حملات در سراسر اوکراین است.

پنتاگون همچنین اعلام کرد که دستور استقرار 7000 سرباز دیگر به آلمان را برای اطمینان بخشیدن به متحدان، جلوگیری از تجاوز و انجام وظایف مختلف داده است.

وی گفت: تهاجم روسیه به اوکراین بزرگترین جنگ متعارف اروپا از زمان جنگ جهانی دوم است. جنگ روسیه علیه اوکراین می تواند امنیت اروپا را برای مدت طولانی تحت تاثیر قرار دهد. «نیروهای روسی از ابتدای حمله به کی‌یف نزدیک شده‌اند.

بیشتر بخوانید  برای افزایش رزق و روزیت این دعاها رو بخون!

دیدگاهتان را بنویسید