مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روسیه به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی به استان طرطوس سوریه را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری تاس، جنگنده های رژیم صهیونیستی شنبه گذشته چندین موشک به سمت اهدافی در استان طرطوس در سوریه شلیک کردند که در نتیجه آن دو غیرنظامی زخمی شدند و به زیرساخت های غیرنظامی آسیب وارد شد.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر دوشنبه در یک سخنرانی اعلام کرد؛ روسیه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اهدافی در سوریه در 11 جولای را به شدت محکوم می کند و از این رژیم می خواهد که حملات در سوریه را متوقف کند.

وی گفت: بار دیگر تاکید می کنیم که حملات مستمر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه مطلقا غیرقابل قبول است. ما این گونه اقدامات غیرمسئولانه را که حاکمیت سوریه و هنجارهای اساسی حقوق بین الملل را نقض می کند، به شدت محکوم می کنیم و خواستار پایان بی قید و شرط آنها هستیم.

این حملات هوایی رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که دولت سوریه بارها با ارسال نامه ای به سازمان ملل این حملات را محکوم کرده و از آنها خواسته است تا متوقف شوند.

رژیم صهیونیستی در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده است که در اکثر این حملات با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه دفع شد.

بیشتر بخوانید  خیر داوطلب که آبخوری‌های عمومی رو نظافت می کند +ویدئو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *