روسیه از شرکت در تمامی مسابقات جهانی محروم شد



دولت بریتانیا رومن آبراموویچ مالک چلسی را تحریم کرد و تمامی اموال وی از جمله باشگاه چلسی در بریتانیا مسدود شد و مالک روس دیگر حق فروش چلسی را نخواهد داشت.

همچنین کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کاراته پس از برگزاری وبینارها و تبادل نظر با کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کاراته و فدراسیون های عضو، از کلیه ورزشکاران، داوران، مربیان و مسئولان روسیه و بلاروس دعوت به عمل آورد تا در تمامی رویدادهای بین المللی و یا بین المللی حضور یابند. میزبانی مسابقات کاراته تا اطلاع ثانوی

فدراسیون جهانی کاراته همچنین اعلام کرد که مسائل مربوط به حمله روسیه به اوکراین را از نزدیک رصد کرده و بر اساس شرایط تصمیم گیری خواهد کرد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی هندبال، تمامی تیم‌ها، مسئولان، داوران، مربیان و کارشناسان روسیه و بلاروس تا اطلاع ثانوی از حضور در رویدادها و فعالیت‌های این فدراسیون محروم شدند.

با این تفاسیر روسیه در مسابقات جهانی زیر 20 سال نوجوانان و جوانان زیر 18 سال و همچنین در مسابقات جهانی هندبال ساحلی مردان در سال 2022 شرکت نخواهد کرد.

طبق اعلام فدراسیون جهانی، این تصمیم مطابق با توصیه‌های کمیته بین‌المللی المپیک است و تصمیم فدراسیون هندبال اروپا برای تعلیق تیم‌های ملی روسیه و بلاروس و همچنین باشگاه‌های روسیه و بلاروس شرکت‌کننده در رقابت‌های هندبال اروپایی را تایید می‌کند. . .

در نهایت اتحادیه جهانی کشتی، کشتی گیران، مربیان و داوران روسیه و بلاروس را از شرکت در تمامی مسابقات بین المللی کشتی در پی حمله روسیه به اوکراین و ممنوعیت گسترده این کشور از ورزش های مختلف محروم کرد.

اتحادیه جهانی کشتی همچنین دیدار روسیه و بلاروس از تمامی رقابت های بین المللی را لغو کرد.

بیشتر بخوانید  ناکامی عجیب مهدی قایدی در ۷ بازی آخر استقلال!

اتحادیه جهانی این تصمیم را بر اساس توصیه کمیته بین المللی المپیک به فدراسیون های جهانی و در راستای حمایت از صلح بین کشورها اعلام کرد: پس از تغییر شرایط، تصمیمات جدیدی اتخاذ خواهد شد.

پیش از این، بی توجهی اتحادیه جهانی کشتی به همراه بسیاری از فدراسیون های جهانی به تحریم روسیه، انتقاداتی را برانگیخت.

بلاروس نیز به دلیل حمایت از حملات روسیه و مشارکت در تهاجم به اوکراین تعلیق شده است.

دیدگاهتان را بنویسید