روستاییان قربانیان عدم روابط نزدیک مقامات هستند


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ، آیت الله رسول پرواز وی با اشاره به سالگرد شهادت جمعی از نمازگزاران خانه خدا که توسط آل سعود با کمک آمریکایی ها به شهادت رسیدند ، در آئین عبادت سیاسی نماز جمعه این هفته نمازخانه رشت گفت: مکه و مدینه این حرم امن خداست و هیچ کس در این دو شهر حق کشتن موجودی را ندارد ، اما آل سعود پیش از نمازگزاران خانه خدا شهادت می دهد که باید دیه را بپردازد ، البته پادشاه آل سعود این دیه را پرداخت کرد. در همان سال فهم باج.

وی گفت: تنش ها بین امارات و عربستان سعودی و باتلاق خونین در حال افزایش است یمن وی با ایجاد و خفه سازی آل سعود گفت: “آمریکایی ها تخلیه منطقه را تحقیر می کنند و آل سعود تنها است ، آنها می دانند که در چه وضعیت سختی به سر می برند زیرا هیچ کس به کمک آنها نخواهد آمد.”

خطبه نماز جمعه رشت با بیان اینکه شیعیان به رهبری امام و رهبری به تکیه گاه اصلی همه فرقه های اسلامی تبدیل شده اند ، افزود: شیعیان خردمند هستند و این چهل و سه سال انقلاب به لطف تلاش ها تبدیل به پشتوانه جهانیان شده است. از مردم و رهبری امام خامنه ای. ”

امام جمعه رشت با اشاره به شهادت امام مسلم سفیر امام حسین (ع) گفت: این روزها تحقیر آمریكا در صحنه بین المللی است و بایدن همیشه خواب است و به گفته سیاستمداران غربی ، ریاست جمهوری برای بایدن خیلی دیر شده بود. ”

بیشتر بخوانید  استراتژی عجیب طالبان برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها

فلاحتی با اشاره به احداث محل استراحت 200 هزار سرباز در قطر از آمریكا ، افزود: وی برای تسلط بر منطقه حدود سه هزار میلیارد دلار هزینه كرده است اما امروز با جنجالی اما سكوت و تلخ آنجا را ترك می كند. از جمله ج افغانستان آنها درست می کنند.

حاتب جمعه رشت با اشاره به وضعیت دولت مرکزی و طالبان در افغانستان گفت: “افغانستان امروز مورد حمله قرار گرفته و دولت مرکزی آنها نیز مورد علاقه ایالات متحده است. بسیاری از شهرهای آنها به دست طالبان افتاده است و ایران می تواند به یک دولت توافق و جامعه جهانی برسد. “و ایجاد طالبان می تواند به محافظت از مردم کمک کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز شاهد تحقیر استعمار در منطقه هستیم ، گفت: این سیاست جمهوری اسلامی در غرب آسیا میدان تختوتاز است. استکبار لازم نیست جهانی باشد و این مهم به لطف تلاش های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم مهم است.

وی با بیان اینکه شناخت امام از نظر اسلامی یکی از مهمترین موضوعات است ، افزود: آنچه ما انسانها در دنیا رنج می بریم عدم شناخت حجت واقعی خداوند است.

حاتب جمعه رشت با اشاره به شکایت مردم از جمله دهقانان از برخی سازمان ها اظهار داشت: دهقانی برای فرزند خود در زمین خود خانه ای می سازد و همه مجوزها را دریافت می کند و خانه را با درآمد کم خود به پایان می رساند. که او این کار را تخلف می داند و دستور تخریب خانه را صادر می کند.

بیشتر بخوانید  ایران نیازی به سلاح هسته‌ای ندارد/مشکلی با بازرسی آژانس نداریم

فلاحتی با ابراز تعجب از کمبود اطلاعات آژانس ها در مورد قوانین یکنواخت و آزار و اذیت مردم ، گفت: عدم هماهنگی به این معنی است که ادارات هنوز از قوانین آگاهی ندارند و مردم را آزار می دهند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه من به این سازمان ها هشدار می دهم که به مردم و دهقانان آسیب نرسانند ، گفت: از سازمان محیط زیست و منابع طبیعی می خواهم به دهقانان آسیب نرساند و مردم بلکه این روستاییان عزیز را شامل نشود. همه مجوزها قربانی عدم همگرایی مقامات می شوند.

انتهای پیام / 84008


دیدگاهتان را بنویسید