روستاهای بالای 20 خانوار از تلفن های همراه و اینترنت پرسرعت استفاده می کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



بهروز رزمی در گفتگو با گزارشگر بیشترگزارش شده: در حال حاضر ، با نصب دکل ها و ایستگاه ها. ت. اس در مناطق مختلف استان ، توسعه تلفن های همراه و اینترنت در مناطق روستایی با بیش از 20 خانوار در مناطق مختلف استان اردبیل یک اولویت اصلی است.

وی افزود: براساس برنامه ششم توسعه ، این زیرساخت ها باید در مناطق روستایی با بیش از 20 خانوار فراهم شود. در استان فقط 140 روستا از این فرصت محروم هستند و ما در تلاش هستیم زیرساخت های لازم را فراهم کنیم. “

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل می گوید: بیشتر روستاها به شهرستان مرزی تعلق دارند بیله هاوس قرار بر این شد که با حمایت نماینده مردم این شهر در مجلس و تأمین اعتبار از طریق وزارتخانه ، 18 روستای باقیمانده در این شهر از زیرساخت اینترنت همراه و پرسرعت استفاده کنند.

برای نصب 44 سایت تلاش کنید ب. ت. اس وی برای رسیدگی به مشکل آنتن دهی تلفن های همراه در مناطق روستایی استان خاطرنشان کرد و افزود: با نصب این سایت های تلفن همراه امیدواریم هیچ نگرانی در زمینه پوشش تلفن های همراه در استان نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این شهر ، در مجاورت نزدیک روستاها ، باید از نصب یک سکوی نفتی به نفع پرسنل متخصص و کارشناسان در زمینه اینترنت پرسرعت اطمینان حاصل شود ، به طوری که حفاری و اکتشاف نفت در این منطقه را می توان به روش مورد نظر انجام داد.

مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل افزود: ما تلاش کرده ایم زیرساخت های لازم خصوصاً اتصال مدارس شهری و روستایی به شبکه ملی را برای سال تحصیلی آینده فراهم کنیم تا نگرانی از بابت آموزش فضای مجازی و خوشبختی وجود نداشته باشد شبکه. “

بیشتر بخوانید  اگه مدام روی فرش خونتون لیز میخوری ببین! | ترفند درست کردن سُرگیر خانگی +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید