مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روسای ستاد مشترک ارتش انگلیس و رژیم صهیونیستی – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارشات خبرگزاری مهر به گزارش رویترز ، روسای ستاد مشترک ارتش انگلیس و رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در مورد آنچه گفته می شود “چالش های مشترک و وضعیت منطقه” صحبت کردند.

به گزارش رویترز ، گفتگو بین آویو کوهی ، رئیس ستاد مشترک رژیم اشغالگر قدس و همتای انگلیسی اش نیک کارتر پس از آن صورت گرفت که وزیر امور خارجه انگلیس بدون ارائه هیچ گونه اسنادی مبنی بر حمله ایران به اسرائیلی گفت. کشتی در دریای عمان درگیر شد!

در پی حمله به کشتی اسرائیلی در آبهای دریای عمان و اتهامات غیرقانونی نخست وزیر اسرائیل در ارتباط با دخالت ایران در این حادثه ، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد که تهران می تواند عامل این حمله باشد. . اسرائیلی بود!

وی افزود که این حمله توسط دو هواپیمای بدون سرنشین انجام شده است. با این حال ، وزیر خارجه انگلیس به درستی اظهار نکرد که منظور وی چیزی شبیه به هواپیمای بدون سرنشین یا وسایل دیگر است.

در همین حال ، در آخرین دقایق پنجشنبه شب ، یک کشتی در قسمت شمال شرقی جزیره “میسیرا” در دریای عمان مورد حمله قرار گرفت. وزارت دفاع انگلیس بعداً با صدور بیانیه ای اعلام کرد این کشتی که عازم دریای عمان بود ، یک کشتی تجاری متعلق به صهیونیست ها بود.

منابع خبری همچنین اعلام کردند که ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در غرب آسیا به درخواست های پاسخ به این حمله پاسخ نداده است.

خبرنگار شبکه صهیونیستی “کن” نیز بیانیه ای را به صاحب کشتی که عازم دریای عمان بود ، صادر کرد. این بیانیه توسط Zodiac Maritime ، صاحب کشتی آسیب دیده اسرائیلی صادر شده است.

بیشتر بخوانید  پورمحمدی: من ریاست شورای محتوای حرفه ای ساترا را تأیید نمی کنم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *