مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روز تعیین کننده برای قیمت طلا، آینده فلز زرد چه خواهد بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، امروز قرار جلسه فدرال رزرو برگذار شده و پس از آن جروم پاول رئیس این بانک بیانیه ای را خواهد خواند که نشان دهنده تصمیمات کمیته فدرال رزرو خواهد بود. سرمایه گذاران در انتظار هستند تا بفهمند بانک فدرال آمریکا چه قصدی برای آینده سیاست های مالی خود دارد.

قیمت طلا در نزدیکی 1850 دلار در حال نوسان است و سرمایه گذاران از هرگونه معامله سنگین تا پیش از اعلام نتیجه جلسه فدرال رزرو خودداری خواهند کرد. انتظار می رود که در این جلسه اعضای کمیته بازار آزاد درباره افزایش نرخ بهره، زمان و مراحل آن و همچنین کاهش ترازنامه این بانک تصمیم گیری کنند.

هرگونه اتخاذ موضع تندروانه تر توسط فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره و کنترل تورم می تواند باعث شود تا روند طلا نزولی شده و قیمت آن کاهش یابد. با این حال اقتصاددانان هشدار می دهند که اعمال سیاست های مالی شدیدا سخت گیرانه در حال حاضر می تواند باعث فرو رفتن اقتصاد آمریکا در رکود شود.

از نظر فنی بسته شدن قیمت طلا بالاتر از عدد 1846 دلار باعث امیدوار شدن معامله گران برای صعود طلا به بالاترین قیمت نوامبر گذشته در رقم 1877 دلار شده است. با این حال طلا برای اینکه بتواند به نقطه مقاومت محوری 1877 دلار برسد ابتدا لازم است تا از مقاومت قدرتمند 1856 دلار عبور کند.

از طرف دیگر قیمت طلا تا زمینی که به زیر میانگین متحرک 100 روزه خود در عدد 1819 دلار افت نکند همچنان قدرت خود را از دست نخواهد داد. طلا پیش از رسیدن به این حمایت کلیدی در نقاط 1843، 1830 و 1823 دلار حمایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید  افزایش قیمت ٨٠٠ درصدی ملک در پایتخت طی پنج سال

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *