روزگار مهدی قائدی را سیاه می کنم



آنچه دیگران می خوانند:

مهدی قیدی وی متولد چهاردهم آذر 1377 – بوشهر و بازیکن باشگاه استقلال است. مهدی قیدی مالی از جنوب فوتبال خاصی بازی می کند. مهدی قیدی او یک تیرانداز باهوش و خلاق است. مهدی قیدی او با خلاقیت خود چندین بازی را برای استقلال ذخیره کرد.مهدی قیدی همسر شیخ دیابه در خط حمله استقلال حضور داشت. ماجرای پرونده جنایی مهدی کایدی را در ادامه می خوانید:

مهدی قائدی

دادستان پرونده مهدی کایدی گفت: به مهدی کایدی رحم نمی شود و زندگی اش را سیاه می کنم فاطمه باقری مادر مرحوم احمدرضا شاکر به دلیل محکومیت مهدی کایدی به عنوان راننده بدون گواهینامه توسط دادستانی بوشهر. حادثه ای که منجر به قدردانی از کشته شدن احمدرضا شد، گفت:

ما هرگز کایدا را نخواهیم بخشید و از این به بعد دادستان صاحب خودرو نیز خواهم بود. من حتی از همه افرادی که شاهد بودند و این سناریو را ایجاد کردند شکایت می کنم که هیچ رهبر پشت فرمان نبود. من هر چه قانون بگوید عمل می کنم و مطمئن می شوم که هیچ کس دوباره پرونده را زیر آب رد نکند.

این پرونده پس از محکومیت مهدی کایدی به دادگاه رفت

فاطمه باقری گفت:

من برای تکمیل تحقیقات در دادگاه حاضر شدم و ثابت شد که مهدی کوائدی در حکم اولیه ای که برای او صادر شده دروغ گفته است. حال باید پرونده به مراجع بالاتر ارجاع شود و رای قطعی به طور قطع ثابت می کند که رهبری هم مقصر است.

بیشتر بخوانید  با این دستور پخت کوکی اسمارتیزی رو بدون فر درست کن! | طرز تهیه کوکی اسمارتیزی +ویدئو

دلیل نمی شود کسی استقلالی باشد تا هر کاری می خواهد بکند

فاطمه باقری گفت آیا خانواده مرحوم احمدرضا شاکر با پرداخت دیه برای این فرد، حاضرند مهدی قائدی را از زندان باز دارند؟

این پول اصلا برای من مهم نیست. من از روز اول گفتم و الان هم می گویم که آن سوالات اصلا برایم مهم نیست. یک راننده در خانه من زندگی می کرد و روزی 100 بار به او می گفتم بدون گواهینامه رانندگی نکن. شما یک نفر را می کشید و به عنوان قتل عمد ثبت می شود. با این حال، او همچنان کار خود را انجام داد و من را به دردسر زیادی انداخت.

مهدی قائدی

در مورد مهدی کایدی هیچ بخششی وجود ندارد و زندگی اش را سیاه می کنم

فاطمه باقری مادر مرحوم شاکری افزود:

من مهدی را رها نمی کنم و زندگی او را سیاه نمی کنم. در حال حاضر او شجاعانه پشت فرمان است و دل و جرأت زیادی دارد. پشتش خیلی گرمه دلیلی ندارد یک جوان 17 ساله را بکشد و با افتخار در شهر پشت فرمان بنشیند فقط به خاطر استقلالی بودن.

سخنان کامل دادستان پرونده مهدی کایدی

صحبت های شاکی پرونده مهدی کایدی بازیکن استقلال

کایدی اس ام اس داد که «ماشین بیمه است و هزینه آن را پرداخت می کند» و همین باعث آتش زدن من شد!

فاطمه باقری گفت:

کایدی خیلی راحت به دخترم پیام داد و گفت بیمه ماشین دارد، من پول احمدرضا را می دهم. آیا زندگی پسرم به مهریه بستگی دارد؟ من پول را به مهدی دادم اما احمدرضایی من را پس داد. دخترم به مهدی کایدی قسم خورد که راست می گوید اما او گفت نیازی به دروغ گفتن نیست. ماشین بیمه است و ودیعه را پرداخت می کنم. ضمن اینکه امین حسن پور پشت فرمان بود. این کلمه منو روشن میکنه کایدی فکر می کند ما نگران پول هستیم. من تحت هیچ شرایطی حقوق فرزندم را زیر پا نمی گذارم و به تلاش های زیادی ادامه خواهم داد تا هیچ کس عقب نماند.

بیشتر بخوانید  خط حزب‌الله 300|با مردم و در میان مردم باشید- اخبار حوزه امام و رهبری - اخبار سیاسی تسنیم

مهدی قائدی

پدر مرحوم احمدرضا شکر: این قضیه باید درس عبرتی برای کل جامعه باشد

همچنین پدر فقید احمدرضا شاکر درباره ارجاع پرونده مهدی کایدی با محکومیت بازیکن استقلال به دلیل حادثه کشته شدن تصادفی پسرش گفت:

این قضیه باید درس عبرتی برای همه جامعه باشد و قانون تصمیمی بگیرد که به نفع همه باشد. من دوست ندارم خون پسرم به ناحق پایمال شود و با توجه به وجدان قضات پرونده تاکنون درست عمل کرده اند. من هم شنیده ام که اگر مجرم شناخته شود، می توان به 3 سال حبس یا دیه 230 میلیون تومانی محکوم کرد. عموماً ما تابع قانون هستیم.

ما فقط با مهدی کایدی مشکل داریم و نمی خواهیم بازیکنان استقلال وارد ماجرا شوند

فاطمه باقری ادامه داد:

همسرم از رفتار و کردار کایدی بسیار مضطرب است و همچنان از درگذشت احمدرضا ناراحت است. به من اعتماد کنید، همسرم با هر رفتار نامناسبی که کوید انجام می دهد بیشتر و بیشتر ناراحت می شود. ما فقط با مهدی کایدی مشکل داریم و نمی خواهیم بازیکنان استقلال و اعضای این تیم که خیلی به من احترام می گذارند در معرض ماجرا قرار بگیرند. استقلال تیم پسر من است و نمی خواهیم با این تیم مشکلی ایجاد شود.


بیشتر بخوانید  دومین استقلال نیز تهدید به مرگ شدند. غرفه 5 آگوست

دیدگاهتان را بنویسید