روزهای سیاه کرونایی در شهرستان مهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان مهران همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، به رغم توصیه‌های مکرر مسئولان شهرستان و شبکه بهداشت و درمان در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هنوز این ویروس مهلک در سطح شهرستان مهران می تازد.

با فعالیت مراکز واکسیناسیون در سطح شهرستان تاکنون عده‌ای از شهروندان مهرانی با مراجعه به این مراکز واکسن دریافت کردند.

یکی از شهروندان مهران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوز دوم واکسن خود را همین امروز تزریق کردم، خوشبختانه مشکل خاصی نداشتم و این واکسن به عنوان یک ایمنی در برابر ویروس است.

عباس شفیعی افزود: درست است که واکسن تزریق کردیم اما این خود کافی نیست در کنار آن باید رعایت پروتکل‌ها را نیز داشته باشیم و از ماسک استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: باید فاصله اجتماعی را رعایت کنیم، قطع به یقین اگر همه این موارد رعایت شود هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

مراکز واکسیناسیون فعال هستند

در همین زمینه فرماندار مهران ضمن بازدید از مراکز واکسیناسیون این شهرستان اظهار رد: لازم است مردم علاوه بر تزریق واکسن با رعایت نکات بهداشتی و زدن ماسک خود را از این بیماری مصون نگه دارند.

مجید کاکی افزود: با توجه به ماه محرم و احتمال برگزاری کنگره بزرگ اربعین، به دلیل اینکه شهرستان مهران میزبان خیل عظیمی از زوار عتبات عالیات است از مردم فهیم شهرستان تقاضا داریم که در انجام واکسیناسیون مشارکت داشته باشند.

وی گفت: مراکز واکسیناسیون نیز با تمام توان خود در حال تزریق واکسن به جامعه هستند.

کامی اضافه کرد: ساده انگاری مردم یکی از عوامل اصلی ابتلا به ویروس کرونا شده است، هم اکنون استفاده از ماسک بسیار پایین آمده دورهمی ها شدت پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید  تصویر بسیار قدیمی از بازار سبزیجات شهر همدان در سال 1286 شمسی!

فرماندار مهران بیان کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم به خاطر جان خود و جامعه پروتکل‌ها را رعایت کنند تا هر چه زودتر از این ویروس منحوس رهایی یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید