مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

روزانه 30 هزار نفر به دادگاه های آذربایجان شرقی مراجعه می کنند

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / آذربایجان شرقی رئیس دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع تکریم ارباب رجوع گفت: در مجموع روزانه 30 هزار نفر به دادگاه های استان مراجعه می کنند که از این تعداد فقط 20 هزار نفر به مجتمع های دادگستری تبریز و 10 هزار نفر به مجتمع های دیگر دادگستری مراجعه می کنند. در حال آمدن.

موسی خلیل الهی در جلسه مشترک با اعضای مجمع نمایندگان استان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق احکام صادره از رئیس قوه قضاییه برای تکریم ارباب رجوع اقدامی انجام شده است ، افزود: به عنوان دوره تحول و تعالی قضایی و تأکید بر ادامه برنامه تحول قضایی و احترام به مشتری است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات م toثر در تکریم ارباب رجوع ، سیستم ایجاد جلسات الکترونیکی است ، ادامه داد: به منظور تکریم ارباب رجوع در بازدیدهای سرزده از مجتمع های دادگستری در استان ، جلسات عمومی عادی کارکنان دادگستری که بصورت حضوری در مقابل آنها برگزار می شود از مردم برای بررسی مسائل حقوقی.

وی گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری و قضایی و پاسخگویی سریعتر به مشکلات حقوقی مردم ، مجتمع های قضایی در مناطق مختلف استان راه اندازی شده است.

رئیس دادگستری استان گفت: از نظر موفقیت در پیشگیری از وقوع جرم ، طبق آخرین آمار ، آذربایجان شرقی جز East پنج استان برتر کشور است.

وی ادامه داد: از نظر صلح و سازش با برنامه ریزی های انجام شده در سه ماهه نخست سال جاری ، با افزایش 44 درصدی صلح و سازش ، دادگستری استان رتبه 5 ایالت را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید  تغییر چهره باورنکردنی الهام حمیدی!+ عکس

وی با بیان اینکه تعداد پرونده های رسیده در دادگستری استان در سال 1998 640 هزار و در سال 1999 حدود 710 هزار پرونده بوده است ، افزود: از نظر پرونده های مختومه ، 640 هزار پرونده در سال 1998 و 710 هزار پرونده در سال 1999 به طور كلی مختومه شد ، تعداد پرونده های تشکیل شده در دادگستری استان در سال 1999 نسبت به سال 1998 36 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال 1999 علی رغم شیوع بیماری کرونر قلب و اوضاع حاکم بر جامعه به دلیل بیماری و تصویب ستاد کرونا ، براساس فعالیت های نیمی و یک سوم ادارات و سازمان ها در سراسر کشور ، دادگستری استان به دلیل کار قضایی و بسته نبودن دادگستری با ظرفیت کامل کار کرده و سطح عملکرد دادگستری در استان از سالهای دیگر بالاتر بوده است.

خلیل الهی به نقل از وزارت دادگستری آذربایجان شرقی گفت: “متأسفانه سال گذشته 60 درصد کارکنان دادگستری استان به یک عروق کرونر آلوده شدند و 12 نفر از جمله قضات ، مقامات و اعضای شورا درگذشتند.”

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *